Eerste platinum in 5 jaar tijd (en nummer 10), en onderdeel van een inhaalactie, dus ik loop enorm achter met de games. Hier dus Watch Dogs 2.
Vrij makkelijke platinum. Duurde eventjes tegen dat ik erin kwam en "leuk" begon het te vinden. Mechanics duurde ook eventjes tegen dat ik ze goed begon te gebruiken / snappen. Daardoor meer moeite met begin van het spel, dan het einde v/d spel ook al waren de missies op het einde objectief moeilijker (maar had er minder moeite mee doordat ik het spel beter kon). En deels ook omdat je de abilities vrijspeelt (zeker na cruciale data). Doordat ik de cruciale data toch al allemaal had gedaan, heb ik het van de eerste keer geplat afgelopen weekend.
Plat duurde minder lang dan dat ik dacht. Had wel nog iets meer van het spel verwacht. Super vond ik het niet, maar het is wel doorsnee goed. Missie design was vrij goed, maar de rest vond ik een beetje minder: driving (iets te arcade), online, collectibles, verhaal, personages (en dan vooral begin), en ook wat je kan hacken vond ik vrij minimaal. Vond het met momenten ook iets te repetitief, hoewel dat in hoofdverhaal wat beter werd naar midden en eind toe.
Ben nu sinds begin v/d week bezig met Sleeping Dogs (en ik wil ook daar platinum + 2 DLC's spelen), en hoop naar het einde v/d maand toe ook The Last of Us eens uit te spelen, want uitspelen heb ik nog nooit gedaan (maar die ga ik niet platten).
EDIT: Was trouwens enorm verrast na het spelen van de game dat Watch Dogs 2 al die wapens had. Ik heb nooit shotgun / sniper / assault rifle gebruikt in de hele game omdat ik dacht dat ze er niet inzaten. Eigenlijk uitsluitend stealth / LMG / SMG gebruikt. En veel de gadgets (quadricopter / RC), en black out hack is OP ook. Voor stealth ben je wel enorm afhankelijk van de auto. En die upgraden is belangrijk ook.