Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Ps4 versie nooit gespeeld en deze dan aangeschaft nadat ik de Terminator film Dark fate gezien had
Vermakelijk maar mocht wel iets meer hebben is wat 'simpelkes' story had iets weg van de T- film Salvation.
Met veel plezier gespeeld, de humor zat goed en bleef ook niet telang aanslepen.
Maneate: Truth Quest
DLC
Even afgewacht met deze tot ik er zeker van was dat alle glitches eruit waren. More of the same he, braindead alles op je pad verslinden.
Nexomon
Platinum
Pokemonkloon die er geen doekjes omwind, veel makkelijker dan pokemon ook.
Marsupilami: Hoobadventure
Platinum
"Kiddie" platformer die toch wel wat uitdagender is eens je voor alle gold challenge time runs wil gaan (die niet nodig zijn voor de platinum en ik ook niet allemaal heb, thanks kutlevel in de laatste wereld!)
The Smurfs: Mission Vileaf
Platinum
Toffe game waar ik graag aan verder deed na een werkdag, ontspannend (behalve de een na laatste en voorlaatste), kleurrijk en niet te lang.
Begonnen in maart, maar pas de platinum beginnen chasen nadat ik TLOU2 uit had.
Leuke Platinum ook (uitspelen en postgame clearen = win voor mij) - enkel die Golden Amber farm heb ik geluk gehad dat er een save/load-exploit was. Voor de rest wel enorm genoten van de diversiteit in de puzzels. Aanrader voor fans van BOTW & Assassin's Creed.
3 Platinums op rij sinds @StanTem mij een PS5 heeft gefixt hier op het forum
Stond al effe op mijn todo lijstje, denk ergens met PS+ gratis gekregen kort bij de launch van de PS5?
Genietbaar! Gewoon effe brainless na het werk of als mijn dochter effe slaapt alles opfretten dat op mijn weg ligt. Beetje buggy en frustrerende controls soms, maar goed, zo'n titel kan ik dat vergeven.