Trophy Platinum Club

Je wil niet weten hoeveel shame plat's ik heb, nu koop ik ze die minder dan 1€ staan. vroeger betaalde ik 5€ maar die doe ik nie meer.

Grootste breaker voor mij zijn collectibels in games zoeken, ik heb nooit zin om met een guide te spelen. TLOU2 hoef ik nog 1x maal te spelen en alles vinden maar dat kost zoveel tijd :unsure:

Je wil niet weten hoeveel shame plat's ik heb, nu koop ik ze die minder dan 1€ staan. vroeger betaalde ik 5€ maar die doe ik nie meer.

Grootste breaker voor mij zijn collectibels in games zoeken, ik heb nooit zin om met een guide te spelen. TLOU2 hoef ik nog 1x maal te spelen en alles vinden maar dat kost zoveel tijd :unsure:
Maar het is toch een leukere tijd dan heel veel van die "shit" games, want dat zijn het toch wel meestal.

Alles is beter dan op een pot mayonaise staan te tikken
Hahahahah, I know right 😂

Ik heb die game destijd eens gekocht gewoon voor de meme en omdak het eens zelf wou zien, geen seconde spijt van gehad.
Wel besloten toen den 2 uit kwam dat het een brug te ver was toen 😂 would do it all over again.

Ik spaar die euro’tjes uit van die cheape platinums voor andere digitale games (nu oa Call of the Sea, en de Sherlock game)

Gisteren als Trophie noob men 5de platinum verdiend.

Ghost of Tshushima - zalige game!

1L8da7f0.png

1L13ff8b.png

God Of War ( PS4) heb ik ook als platinum kunnen behalen. Een van de weinige die er zo laat mee is begonnen na de release.:biglaugh:

1L76714d.png

Kingdoms of Amalur ook platinum behaald de laatste maand

Laatst bewerkt:
God Of War ( PS4) heb ik ook als platinum kunnen behalen. Een van de weinige die er zo laat mee is begonnen na de release.:biglaugh:

Kingdoms of Amalur ook platinum behaald de laatste maand
Zet keer een afbeeldingske bij :) gewoon psnprofiles en de game ingeven en elke platinum heeft zijn eigen afbeelding

Terug
Bovenaan