Trophy Platinum Club

Nog eens een update, 4 plats erbij in februari (daar zal het voorlopig wel bij blijven deze maand denk ik, want normaal gezien is Horizon Forbidden West de volgende)

#60 Marvel's Spider-Man: Miles Morales
1L954d81.png

#61 Five Dates
1Lb875fd.png

#62 Olympic Games: Tokyo 2020
1L39c43c.png

#63 Hades
1L3fcd65.png

Sinds de lockdowns en de afgelopen maanden wat games afgewerkt. Sommige veel te lang uitgesteld, anderen beetje in de vergeethoek geraakt.

Fallout 4
1L06f680.png

(FO 76 komt misschien ooit ook nog, die good grief trophy steekt me de ogen uit :sop: )

Marvel's Spiderman
1La2014d.png

Watch Dogs 2
1Ld84aa2.png

Astro's playroom
1Lc8e66a.png

Ratchet & Clank: Rift Apart
1L5e6600.png

Uncharted: The Lost Legacy
1L227084.png

Detroit: Become Human
1L8dc02d.png

A way out
1Le85b48.png

Borderlands 3
1Lb3fb02.png

#13 Assassin's Creed Origins

ELxcp2PXkAAtGjo.png

Eigenlijk een makkelijke platinum, maar je moet wel het geduld en doorzettingsvermogen tonen voor alles te doen in een Ubi openwereld, wat soms een beetje te 'bloated' is. Ik loop wat achter met mijn games. Odyssey en Valhalla doe ik normaal later ook eens, maar na Origins zal ik het toch even gehad met AC, dus dat zal nog niet voor direct zijn. Met de Elden Ring hype ga ik misschien Bloodborne (gratis PS Plus nog geweest) eens spelen. Al doe ik eerst nog de twee DLC zodat ik het spel kan verwijderen. Ik heb meer gedaan dan zelfs nodig was voor de trofee, want heb alle side quests gedaan maar gezien die toch meestal naar de locaties die je nodig hebt voor de trofee deed ik ze maar. Enige dat ik (nog) niet heb gedaan is de arenagevechten in Cyrene en 9 vd 25 papyrus puzzels maar voor de rest heb ik eigenlijk zo goed als alles gedaan wat je kan doen.

Ik zal wel wat meer gamen terug, een beetje 'achterstand' goed maken. Misschien niet altijd voor een plat gaan omdat ik anders te weinig misschien speel. Maar met zijn tijd als het leuk is, en niet te lastig zal ik het wel doen. Maar sommige games zou ik al content zijn met gewoon het verhaal uit te spelen.

Wat betreft Origins is het een goede game, en staat het vooral gekend voor de nieuwe richting van Ubi richting nog meer massive open world met de toevoeging van RPG-elementen, een richting die ik persoonlijk goed vind maar wel wat controversieel is elders. De setting is ook erg tof. Maar toch vind ik het niet de sterkste Assassin's Creed die ik al heb gespeeld, daarvoor valt het verhaal gewoon te zwak uit, met te weinig karakteropbouw of complexiteit.

Terug
Bovenaan