Trophy Platinum Club

#44: Call Of Duty Vanguard

1Ladc20e.png

Juist op tijd voor de nieuwe :)

1L3bcf07.png

#82 - Thymesia (PS5)

Leuke soulslike die me soms wat aan Bloodborne deed denken in combo met Sekiro, spel gemaakt door 6 man, maar daar merk je niks van.

#71 FIFA 23

1Ldb7604.png

Makkelijkste FIFA-platinum ooit denk ik, enkel een paar zéér vervelende, grindy trophies (ja ik kijk naar jullie, Full Wardrobe en Dazzling Personality...)

#97 Sonic Origins (PS5 auto-pop)

1L1f8c50.png

#98 Gotham Knights

De tweede keer zo goed als alles opnieuw spelen in NG+ was er teveel aan voor de laatste trophy (lv 40 character). Hadden ze gewoon in de eerste playthrough moeten verwerken. Voor de rest prima spel.

1L1e96d2.png

#48 Back to the future: The game

1Lecf755.png

heeft me veel geduld gekost, game crasht super veel op de PS5, dus veel stukken terug opnieuw moeten doen. Regelmatig saven was de boodschap

Dat crasht eigenlijk alleen omwille van de manual saves die ge maakt. Als ge het gewoon had gespeeld met de autosave dan crasht het nooit. Heb dat ondervonden toen ik het op de PS4 heb uitgespeeld.

1Lde3628.png

AVICII INVECTOR
Platinum #71

1L72589c.png

DEMON HUNTER 5: ASCENDANCE
Platinum #72

1L5f3bcd.png

9 CLUES: THE SECRET OF SERPENT CREEK
Platinum #73

1Lcf4eef.png

GHOST FILES: MEMORY OF A CRIME
Platinum #74

1L3734ec.png

Grand Theft Auto V (PS4)
Platinum #18

Na FIFA16 mijn zeldzaamste platinum (zeker qua percentage door de populariteit van het spel), en qua aantallen de vierde zeldzaamste (na FIFA16, Sleeping Dogs op PS4 en Crysis op PS3).

Een waarvan ik eigenlijk niet meer van plan was om voor te gaan omdat ik het spel eigenlijk negen jaar geleden al eens gespeeld (op PS3) en de online modus zes jaar geleden vooral op PS4 dan een periode. Nog eens uitgehaald recent voor online wat te spelen en van de gelegenheid gebruik gemaakt voor wat online clean-up. In de afgelopen week dan alle SP trofeeën behaald, en vandaag nog de enige online trofee die ik nodig had (30 platinum awards).

Op zich niet zo erg als het het doet laat uitschijnen, qua SP heb ik er minder lang aan bezig geweest dan AC: Odyssey denk ik (en ik moet nog de DLC daarvan spelen). En veel van de online trofeeën had ik vanzelf al, waaronder wat de grootste grind wordt genoemd (rank level 100). SP campagne vlot vrij goed, redelijk wat collectibles maar niets erg (de 15 knife flights waren het vervelendste en hier en daar wel wat moeilijke collectibles maar ook hier meeste dat wel vlot). Gold medals is ook niet zo lastig door de vele strangers & freaks missions. Online is de rally trofee wel vervelend. Survival wave 10 is ook geen simpele, heb je toch zeker uw touch pad met armor en snacks nodig, of een goed team, en dat is niet altijd zo simpel te vinden. Verder ook één vriend gehad waar ik mee booste (en vice versa), maar die moet nog de SP spelen (heeft ondertussen ook alle online trofeeën gehad), die heeft dat zelfs nog nooit echt gedaan. Ook iemand anders met de rally trofee aan een platinum geholpen, en dat moet ook een nederlander of vlaming geweest zijn, gezien op zijn profiel stond dat hij nederlands, arabisch en engels kan spreken.

Verder over kwaliteit van de game is al veel gezegd, alsook over de minpunten. Worldbuilding is misschien wel het punt waar Rockstar het meest uitblinkt (veel oog voor detail eigenlijk), grafisch ook sterk. Spel crasht wel eigenlijk nog steeds vrij veel, dagelijks wel zeker één keer. En UI vind ik niet goed, zeker in online. Social Club helpt wel goed met de trofeeën.

284u ook gespeeld, meeste daarvan is wel van vroeger, denk dat het in deze zomer rond 175u was. En zal ook wel veel AFK geweest, o.m. al voor de 15u first person trofee alleen. Tussen 2016 en dit jaar nauwelijks of helemaal niet gespeeld eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan