Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die hogwarts game zo een collectible fest dan?? Is er hier al iemand met platinum hierop?
Zijn nog te veel trophy reltated bugs om al veel platinums van te zijn.Is die hogwarts game zo een collectible fest dan?? Is er hier al iemand met platinum hierop?
Klopt. Ik mis 1 conjuration in mijn collections (139/140) en heb alles met gids gedaan (inclusief 15 vlinders, 12 vivarium en de 2 depulso kamers). Zodus geen platinum voor mij. 20 uur van mijn leven kwijt voor niks. Ik vertik het om opnieuw te beginnen.Zijn nog te veel trophy reltated bugs om al veel platinums van te zijn.
Die 139/140 zou te maken hebben met een bug van zo een vlinder quest. Staat een topic van op PSNProfielsKlopt. Ik mis 1 conjuration in mijn collections (139/140) en heb alles met gids gedaan (inclusief 15 vlinders, 12 vivarium en de 2 depulso kamers). Zodus geen platinum voor mij. 20 uur van mijn leven kwijt voor niks. Ik vertik het om opnieuw te beginnen.
That's a first!![]()
Job Simulator
Platinum
Deze keer op PS VR2.
1st!![]()
Hogwarts Legacy
Platinum: 108.
Top game, ongeveer 65 uur over gedaan, volgens mijn save game.
Weekje de griep heeft zo zijn voordelen

Ik wil hem ook.![]()
Hogwarts Legacy
Platinum: 108.
Top game, ongeveer 65 uur over gedaan, volgens mijn save game.
Fuckin collectable bug...

Moet er ook dringend eens met verder doen.![]()
Horizon Forbidden West
platinum
Zoals deze mogen er meer zijn. Perfecte lengte, map niet te groot, geen nutteloze collectibles.
Gewoon het verhaal uitspelen, af en toe een sidequest tussendoor en je hebt platinum. Top! En 't is nog een leuke game ook.
IdemMoet er ook dringend eens met verder doen.
Binnenkort komt die dlc uit dacht ik.