Op die manier. Ik dacht al dat ik ging moeten oppassen als ik mijn gras maaide.Selectieve onkruidverdelgers zijn wettelijk verboden wegens carcinogeen ( blaaskanker)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op die manier. Ik dacht al dat ik ging moeten oppassen als ik mijn gras maaide.Selectieve onkruidverdelgers zijn wettelijk verboden wegens carcinogeen ( blaaskanker)
Selectieve onkruidverdelgers zijn wettelijk verboden wegens carcinogeen ( blaaskanker)
Is dat 'bofix' enzo?Selectieve onkruidverdelgers zijn wettelijk verboden wegens carcinogeen ( blaaskanker)

mijn tuin grenst aan een koeienweide, eerste jaar dat ik er woonde, ging de boer langs de perseelfrens met zijn spuitfles vol Roundup om al het onkruid kapot te spuiten, resultaat stuk van mijn tuin ook zo dood als ne pier natuurlijk. Eens flink mijn gedacht gezegd en sinds dien hanteert hij de bosmaaierIk zie ze toch altijd vies kijken naar ons 'wilde' bloemenweide

Ik heb mijn zeis bij terratools gekocht.mijn tuin grenst aan een koeienweide, eerste jaar dat ik er woonde, ging de boer langs de perseelfrens met zijn spuitfles vol Roundup om al het onkruid kapot te spuiten, resultaat stuk van mijn tuin ook zo dood als ne pier natuurlijk. Eens flink mijn gedacht gezegd en sinds dien hanteert hij de bosmaaier
@ugar heb jij adresjes voor een degelijke zeis? Mijn bloemenweide is uitgebloeid maar is zo omvangrijk dat het niet te doen is met de heggenschaar.
Ideaal die was ik al op internet tegengekomen!Ik heb mijn zeis bij terratools gekocht.
Hier nog in volle bloei
![]()
Ik denk dat de Gerardi dwarf moerbei er aan is, de weinige blaadjes zien er niet zo gezond meer uit. Misschien te veel water gegeven toen het droog was. De meeste knoppen hebben ook nooit bladeren gegeven, misschien door de vorst? Is er nog hoop?
Ik heb zoals aangeraden de vruchten verwijderd in de hoop dat er nog wat herstel optreedt.
![]()

Eventjes 700m² onder karton leggen lijkt me wel niet evidentAlles afdekken met karton, compost boven op het karton en na een maand of 3 zou alles moeten verteerd zijn. Daarna pas zaaien.
Dit zou de beste manier moeten zijn
En dan moet ik ook nog compost gaan halen.Eventjes 700m² onder karton leggen lijkt me wel niet evidentEn dan moet ik ook nog compost gaan halen.
.ik zit ook met een gazon VOL onkruid. Is er een specifieke moment om iets dergelijks te doen of kan dat nu al?Alles afdekken met karton, compost boven op het karton en na een maand of 3 zou alles moeten verteerd zijn. Daarna pas zaaien.
Dit zou de beste manier moeten zijn
Als ik @ugar zijn posts goed gelezen heb kan je dat altijd doen. Maar ik heb 'm maar getagd zodat hij zelf kan bevestigen.ik zit ook met een gazon VOL onkruid. Is er een specifieke moment om iets dergelijks te doen of kan dat nu al?
. Ik heb ook de indruk dat het uitzetten van lieveheersbeestjeslarven goed werkt, want ik zie geen afgegeten bladeren meer aan onze sierperen en het insectenhotel dat ik mee besteld had toen heeft precies al enkele bewoners!