TV uitzendingen

Hans Moleman

Well-known member
Verdient mss wel een eigen topic.

Vandaag toch wel tenenkrommende commentaar van Vannieuwkerke.
Gisteren ook al zeer matige commentaar van Van Meensel en Vandegoor.

Ik kijk bijna alles via HBO max, en vlucht ook vaak naar de BBC.
Daar deze middag heel respectvol tegenover Wout en Remco ondanks hun renner 4de werd.

Daarnet ook prachtige regie in Paris By Night.
Midden in het programma begint een reclameblok. Gevolgd door "even geduld", en vervolgens terug het programma alsof er niets gebeurd is.

Heerlijk dat je via HBO ook gewoon kunt kiezen door ELK event. Nu nog wat surfen in Tahiti kijken.

Verdient mss wel een eigen topic.

Vandaag toch wel tenenkrommende commentaar van Vannieuwkerke.
Gisteren ook al zeer matige commentaar van Van Meensel en Vandegoor.

Ik kijk bijna alles via HBO max, en vlucht ook vaak naar de BBC.
Daar deze middag heel respectvol tegenover Wout en Remco ondanks hun renner 4de werd.

Daarnet ook prachtige regie in Paris By Night.
Midden in het programma begint een reclameblok. Gevolgd door "even geduld", en vervolgens terug het programma alsof er niets gebeurd is.

Heerlijk dat je via HBO ook gewoon kunt kiezen door ELK event. Nu nog wat surfen in Tahiti kijken.
Ja, hier ook. Ik kijk momenteel grotendeels via HBO. Tof dat je zelf elke dag kan kiezen welke sportwedstrijd je wil bekijken. Leuke beelden nu van het surfen in Tahiti.

Gisteren ook mooie badmintonwedstrijden gezien.

Laatst bewerkt:
Inderdaad de commentaar van Vannieuwkerke gisteren ...

Zelfs mijn vriendin die nooit naar de koers kijkt §enkel luistert op een afstand) vroeg me wat aan de hand was met Karl

Ze zijn weer bezig bij de VRT... daarjust Catherine die een samenvatting geeft van USA-Servie (Basket), een half uur later bij Goedele: USA-Servie. I mean... 3800u aan beelden deze spelen, hoe kan het dan dat je 2x hetzelfde moet laten zien op hoop en al 45min.

Voor maandag "zijn ze er nog niet helemaal uit" want het zendschema vermeldt enkel 2 streams tussen 9 en 11u 's ochtends. De uitleg zal wel zijn dat "het allemaal af hangt van de Belgische prestaties" maar dat er dan niks kan ingevuld worden... (edit: ondertussen de paardensport toegevoegd met de Belgen)

Laatst bewerkt:
Teveel gatlekkers met goedbetaalde postjes daar bij de vrt die geen keuzes durven maken.
Al veel te vaak meegemaakt daar.

Ik word niet goed van Inge Van Meensel :(
Ik kan er nog enorm goed mee lachen maar het is echt ongelooflijk triestig. Heeft absoluut geen enkele meerwaarde. Al het nuttige komt va de co commentator. En voor het droog gesupporter en de oeioei en oh nee oh nee's kan ik ook bij mijn partner terecht.

Terug
Bovenaan