Twilight Imperium 4 BG-groep 05/07/2025, 1 speler wanted

Spoox

Active member
De vaste BG-groep zoekt dus nog 1 speler voor de volgende sessie op 05/07/2025, zodanig dat we met 6 zijn. Bij interesse PM @Spoox , @Lint , @Smodge of @Kiekebanus
Je hoeft geen pro te zijn, maar de basisregels worden toch min of meer verondersteld van gekend te zijn. Of op zijn minst al eens op voorhand gelezen te zijn geweest. We spelen met de uitbreiding. Hou er aub rekening mee dat dit doorgaans een ganse dag duurt en dat er wordt gespeeld tot het einde. We beginnen meestal om 11u en sluiten gewoonlijk af tussen 23u en middernacht.

En we zijn lieve mensen... (behalve degene die dit gaat liken met een :love:)

Naar regels toe kunnen we op voorhand wel de filmkes en links etc doorsturen, en we leggen gerust regels uit tijdens het spel. Maar we gaan indeed niet starten met "en nu gaan we alles A tot B uitleggen".
Dus zoals Spoox zegt "de basisregels worden toch min of meer verondersteld van gekend te zijn. Of op zijn minst al eens op voorhand gelezen te zijn geweest"

Laatst bewerkt:
Waar gaat het door?

Ik heb er nu 4 games opzitten. En mijn volgende staat op de planning voor augustus.

Ik kan die dag wel eventueel. Avond ervoor wel bezoek 🍻 en de zondag naar TDF.

Maar dat zou geen probleem mogen opleveren, zolang ik niet om 06u uit mijn bed moet 😁

Ps. Is er al gedraft?

Laatst bewerkt:
Dat klinkt perfecto voor ons. Er is nog niet gedraft, zie ook PM.

@Strijkijzer, kunt gij uw mod powers Nog maals gebruiken om Agony in de groep te smijten?

MOD POWERS ACTIVATED

2GU.gif

Terug
Bovenaan