Mulle
Member
Wevelgem
iTrader:
100% (185/185)
- Algemene informatie/specificaties
- UDM-Pro + 4TB HDD + 2 x SFP+ to RJ45 Adapter (1Gbps) min: €150/€175
USW-16-POE (42W) + 1 x SFP+ to RJ45 Adapter (1Gbps) min: €125/€150
UVC-G4-Doorbell sealed (EU, incl. transfo) min: €100/€125
Meeneem voor alles samen: €400
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Nee
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Wevelgem
Ik heb mijn Unifi netwerk wat aangepast sinds de komst van de Cloud Gateway Max en omdat alles wat overkill was.
Het meest storende was toch ook de ventilator van de UDM Pro als het stil was in de woonkamer.
De volgende zaken heb niet meer nodig:
- UDM Pro met 4TB HDD
- USW-16-POE
- 3 x SFP+ to RJ45 Adapter (enkel 1Gbps)
Ik kan niet direct terugvinden waar ik dit gekocht heb, maar dat is ergens tijdens de zomer geweest van 2021.
Ik heb ook nog een volledig nieuwe G4 Doorbell incl. de transfo. Verpakking is nog sealed.
Er is helaas geen garantie meer. Ik heb een nieuwe ontvangen na defect van de vorige deurbel nog net binnen de 2 jaar garantie.
Factuur heb ik wel.
De gateway en switch wordt volledig gerest bij verkoop.
Er zijn heel wat lichte krassen bovenaan op de behuizing van beide toestellen.
Er zijn rubberen pootjes geplakt met dubbelzijdig plakband om deze op elkaar te plaatsen in een gewone kast. Deze kunnen er terug afgehaald worden.
OPGELET: De beugels voor in de kast heb ik helaas niet meer liggen.
Het meest storende was toch ook de ventilator van de UDM Pro als het stil was in de woonkamer.
De volgende zaken heb niet meer nodig:
- UDM Pro met 4TB HDD
- USW-16-POE
- 3 x SFP+ to RJ45 Adapter (enkel 1Gbps)
Ik kan niet direct terugvinden waar ik dit gekocht heb, maar dat is ergens tijdens de zomer geweest van 2021.
Ik heb ook nog een volledig nieuwe G4 Doorbell incl. de transfo. Verpakking is nog sealed.
Er is helaas geen garantie meer. Ik heb een nieuwe ontvangen na defect van de vorige deurbel nog net binnen de 2 jaar garantie.
Factuur heb ik wel.
De gateway en switch wordt volledig gerest bij verkoop.
Er zijn heel wat lichte krassen bovenaan op de behuizing van beide toestellen.
Er zijn rubberen pootjes geplakt met dubbelzijdig plakband om deze op elkaar te plaatsen in een gewone kast. Deze kunnen er terug afgehaald worden.
OPGELET: De beugels voor in de kast heb ik helaas niet meer liggen.