Stekelbaars
Active member
Duw van Walker op Vinicius was ook rood, zijn al 2 rode kaarten die City niet kreeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Successupporter zeker lol.Iemand een anti-supporter nodig?
Mij gelijk wie er wint. Zolang ik maar mooi voetbal zie en geen beenhouwersSuccessupporter zeker lol.
Jullie zijn nog steeds dezelfde bende. Daarom dat er hier ook nauwelijks tot geen nieuwe mensen komen.Moest iemand nog twijfelen of Stekelbaars Camino was.
Mijn eerste posts in dit subforumJullie zijn nog steeds dezelfde bende. Daarom dat er hier ook nauwelijks tot geen nieuwe mensen komen.

blokt eerst de bal af maar dan opnieuw die schaarEigenlijk is dat toch gewoon een penaltyfout van Casemiro op Bernardo Silva?
Als die naar Benzema komt zit die natuurlijk wel. Maar niets aan te merken op de voorzet als het naar Vinicius bedoelt was.Vinicius
De Bilde die ligt te zeiken op de voorzetWas gewoon uitstekend
Ahja nee hè. Als Casimero geen geel krijgt voor een nog veel duidelijkere trekfout is dit ook geen geel.Nu geen gezaag nee? Geel op Modric.
Juist, alleen zeg ik: moede nu niet moord & brand schreeuwen lol.Ahja nee hè. Als Casimero geen geel krijgt voor een nog veel duidelijkere trekfout is dit ook geen geel.