UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind echt dat je ze hier tekort doet hoor. Verrati, Hakimi, Marquinhos, Kimpembe, Donnaruma zijn spelers die bij gelijk welke ploeg hun plaats hebben. Mendes was gisteren heel erg goed en Pereira en Paredes gewoon solide zonder meer.

Hun aanval loopt in het oog omdat ze daar een paar honderd miljoen hebben rondlopen, maar daarachter loopt weldegelijk een heel solide ploeg tegenwoordig.
Wel ja, solide...
Goed genoeg dus voor ligue 1 en tot en met de kwartfinales.

Vanaf het effenaf om de knikkers gaat zijn ze gewoonweg niet sterk genoeg. Dat is geen verwijt naar die jongens he, verre van zelfs. Die hebben inderdaad allemaal hun kwaliteiten en zouden een plaats hebben in ongeveer elke ploeg. Maar niet allemaal tesamen. Er is geen enkele ploeg die kans maakt op de CL die hun hele middenveld of achterlijn zou ruilen voor die van PSG. Er 1 of 2 spelers per linie uit pikken en inpassen zullen ze allemaal graag doen natuurlijk want het zijn uiteraard goeie spelers he, maar het totaalplaatje is gewoon minder dan pakweg City, Bayern, Liverpool en de Spaanse ploegen van enkele jaren geleden. En die voorlijn kan wel heel veel verbloemen, zeker in combinatie met een goeie keeper.

Heerlijke wedstrijd Inter - Liverpool. 2 ploegen die er voor gaan, zo hoort het. Allebei hoog druk zetten.

Liverpool fan zijnde zou ik toch liever wat meer controle zien maar ge kunt ni alles hebben zeker 😅.

Salzburg moet voorlopig allesbehalve onderdoen voor Bayern. Die mannen hebben uiteindelijk toch echt een zeer bewonderenswaardig sportief project in een klein land.

Wat een waardeloos commentaar/analyse weer bij VTM.

Jan Mulder vindt het knap dat Inter zo onder de druk van Liverpool kan uitvoetballen. Ik heb genoeg fases gezien waar ze (bijna) knullig de bal verliezen en ze mogen blij zijn dat dat niet een keer is afgestraft. :crazy:

Wat een waardeloos commentaar/analyse weer bij VTM.

Jan Mulder vindt het knap dat Inter zo onder de druk van Liverpool kan uitvoetballen. Ik heb genoeg fases gezien waar ze (bijna) knullig de bal verliezen en ze mogen blij zijn dat dat niet een keer is afgestraft. :crazy:
Ze mogen vooral blij zijn dat Liverpool net niet scherp genoeg is vandaag.
Soit 0-1 of 0-2 zou heel goed zijn om mee naar Anfield te pakken.

The Egyptian King 👑

Goede wissels van Klopp. Alleen hoop ik dat Fabinho niets heeft want die was de beste speler op het veld tot zijn wissel.

Wederom matig keeperswerk (positiespel) van Handanovic. Nu begrijp ik waarom Inter-fans hem weg willen.

Zonde wel voor Inter. Op basis van de tweede helft hebben ze dit toch niet verdiend.

The Egyptian King 👑

Goede wissels van Klopp. Alleen hoop ik dat Fabinho niets heeft want die was de beste speler op het veld tot zijn wissel.
Puur tactisch denk ik, was de beste man op het veld omdat we het middenveld niet onder controle hadden voor de rest, perfecte wissels gedaan vandaag.

Puur tactisch denk ik, was de beste man op het veld omdat we het middenveld niet onder controle hadden voor de rest, perfecte wissels gedaan vandaag.
Toch geen wissel die ik gedaan had. Maar wat weet ik ivm Klopp :unsure:.
Dit is wel een rol die Henderson ligt, goed dat die zo een impact heeft gehad na al de shit die hij de laatste weken over zich heen krijgt.

Man City, Liverpool, Bayern en PSG/Real al zo goed als zeker naar de kwartfinales dus. Spannende CL editie weer, zo heb je geen aparte Super League nodig.

sorry voor het gezaag

Man City, Liverpool, Bayern en PSG/Real al zo goed als zeker naar de kwartfinales dus. Spannende CL editie weer, zo heb je geen aparte Super League nodig.

sorry voor het gezaag

Het punt van de Super League is niet zozeer die eindfase, maar ze willen van die poulefases tegen kleintjes af. En meer onder elkaar spelen. En meer van de financiële koek (die nu naar de Uefa stroomt) zelf innen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan