UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo een jaar niet spelen zal geen enkele speler deugd doen. Heel zure uitschakeling. Vooral omdat je gewoon veel meer verdient.

Benieuwd naar deze zomer. Zie wel een karrevracht aan spelers vertrekken. Met Gravenberch, Antony, Mazraoui zo goed als zeker 3 sterkhouders. Onana, Tagliafico, Schuurs als bankzitters . Ten Hag zie ik ook nog vertrekken. Wordt een stevige rebuild. Meteen een heftige vuurdoop voor de nieuwe technisch directeur en trainer.

Ook hopen dat gasten als Unuvar, Taylor en Van Axel Dongen wat in de rangorde kunnen opschuiven.
Gaat op dat vlak inderdaad een interessante zomer worden. Ben benieuwd wie ze gaan halen.

Rare kronkels weer van Guardiola precies. Stones rechtsback(?), Cancelo linksback en Sterling F9? Pfff. Hopelijk pleegt Atlético hier een hold-up van jewelste.

Waarom niet gewoon Cancelo rechts, Zinchenko links en Jesus in de punt? Guardiola is toch al een paar keer tegen de muur gelopen in de CL door ineens gekke dingen boven te halen.

Cancelo staat toch gewoon op rechts en Ake staat links

edit: en Sterling op links. Nooit voortgaan op de zogezegde opstelling maar naar hoe ze op het veld staan

Atlético Madrid staat er defensief wel, wat eerder dit seizoen toch vaak niet het geval was. City gaat het tempo toch ook omhoog moeten doen als ze willen winnen.

2 linies van 5 man, gewoon degoutant om naar te kijken. Benfica - Liverpool een leukere match.
Ik ben absoluut geen fan van Atlético uiteraard, maar niet overdrijven hè.

Ten eerste dwingt City hun tegenstanders bij wijze van spreken om zo te spelen als men een resultaat wil proberen halen, dat was net hetzelfde met het Barcelona van Pep in der tijd. Allemaal leuk en wel als je op balbezit wil spelen, maar dan moet je niet komen klagen dat uw tegenstanders dubbele gordels optrekken. Als Atlético zijnde hier met open vizier probeert te voetballen dan staat het bij de rust 3-0.

Ik heb nog nooit een ploeg zo tegen Real zien spelen en de verklaring is vrij simpel hoor. Real heeft nooit zo op balbezit gespeeld als City nu (of Barcelona toen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan