SomeDude
Banned
Hij wou naar zijn kinderenDat was toch ook weer niet zo erg. Wat was het ook weer? Hij kwam niet meer opdagen of zoiets?

En met Mendy hebben ze prima vervanger natuurlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij wou naar zijn kinderenDat was toch ook weer niet zo erg. Wat was het ook weer? Hij kwam niet meer opdagen of zoiets?

Ik weet dat hij bij Genk ook niet op een propere wijze is weggegaan. Hij kwam niet opdagen op de fandag om zijn vertrek te forceren. Maar ik denk dat geen enkele Genk-fan hem gaat uitfluiten. Integendeel. Die krijgt een staande ovatie.Hij wou naar zijn kinderen
Je had het beter niet gezegdHij wou naar zijn kinderen
Nou...Hij wou naar zijn kinderen

gelijk een mietje tackelen, vol naar de bal gaan; nopeWtf doet Rudiger ook
Topkeeper maar op menselijk vlak heb ik er bedenkingen bij. Zoals met dat verhaal indertijd met KDB zijn lief liggen vozenIk weet dat hij bij Genk ook niet op een propere wijze is weggegaan. Hij kwam niet opdagen op de fandag om zijn vertrek te forceren. Maar ik denk dat geen enkele Genk-fan hem gaat uitfluiten. Integendeel. Die krijgt een staande ovatie.
Wuut? Dat wist ik zelf niet. Dat laatsteTopkeeper maar op menselijk vlak heb ik er bedenkingen bij. Zoals met dat verhaal indertijd met KDB zijn lief liggen vozen

Nog 40min eToch 1 van de 2 keepers goed ingeschat vandaag![]()

Eerste wat ik ervan terugvond: https://www.hln.be/rode-duivels/duivels-minnares-thibaut-bood-me-wat-ik-bij-kevin-had-gemist~a1459d9d/?referrer=https://www.google.com/Wuut? Dat wist ik zelf niet. Dat laatste
damn wat een schot van Azpi![]()

Dat is echt een schande dat die commentator is. Die heeft een goede stem, maar dan stopt het.Deferme ga eens op pensioen man...
Carvajal zeggen tegen Nacho, daarnet Havertz tegen Mount
Allez nu wordt Vinicius aanzien als Mendy.![]()
Allez jong :')Wuut? Dat wist ik zelf niet. Dat laatste
damn wat een schot van Azpi![]()