Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus... De beste spelers worden dit jaar nog 37 en 35, als die 2 je telkens uit de brand moeten slepen om vervolgens te horen dat het allemaal rooskleurig is... Zal een serieuze downfall worden.De kopkansen van Lukaku vergeten in de 1ste match? Real plaatst zich dankzij flitsen maar voor de rest is het toch gewoon een oude ploeg die het lastig heeft tegen jonge dynamische ploegen (vind ik persoonlijk)
idd, hebben ook wat jonge talenten en als Mbappe effectief zou komen zijn ze weer voor jaren vertrokken.In Madrid zullen ze ook wel weten dat ze een nieuw team moeten bouwen. Maar ze staan er nu toch wel mooi in de halve finale van de CL en op kop in de competitie. Met de juiste transfers deze zomer doen die volgend seizoen gewoon ook terug mee voor alles.
Ik zeg toch niks over de kansen van Chelsea?De kopkansen van Lukaku vergeten in de 1ste match? Real plaatst zich dankzij flitsen maar voor de rest is het toch gewoon een oude ploeg die het lastig heeft tegen jonge dynamische ploegen (vind ik persoonlijk)
Goh, daar ben ik eigenlijk niet echt bang voor. Na het vertrek van Ronaldo zei men dat ook. We hebben toen een klote eerste jaar gehad, maar het jaar erop wordt al meteen terug de titel gewonnen en nu zijn we op weg naar een tweede titel in drie jaar en hebben we ook alweer twee keer de halve finale gehaald van de CL. Ik wil hier nu niet Barcelona bij te betrekken om hun uit te lachen of zo, maar Messi is nog geen jaar weg en ze moeten al verder in de EL (waarvan ik wel verwacht dat ze deze gaan winnen.) Ze mogen daar heel blij zijn dat ze een supertalent met Pedri hebben lopen of de malaise zou nog erger zijn.Dit dus... De beste spelers worden dit jaar nog 37 en 35, als die 2 je telkens uit de brand moeten slepen om vervolgens te horen dat het allemaal rooskleurig is... Zal een serieuze downfall worden.
Voila en dan was dit zijn 2e en roodDat die wegkomt zonder kaart voor zo'n beuk. Dat is geen duel meer hè
Elke keer ik een match van Atlético zie verbaast het mij dat die op het einde genoeg spelers overhouden.Dat die wegkomt zonder kaart voor zo'n beuk. Dat is geen duel meer hè
Tsja, heeft zelf ook met zijn volle verstand zijn contract ondertekend hè. Ik neem toch aan dat je als voetballer weet naar wat voor een club je gaat.Hopelijk geraakt Félix daar weg bij Atletico deze zomer, zonde van al dat talent...
En geen van die twee pipo's die commentaar geven die door hebben wat er gebeurt is, ongelooflijk...Zag er toch ni goe uit die enkel van Walker.
//ah voila, tis al gedaan ermee.