Misterblort
Well-known member
Balanta mom voor mij. Ma De Ketelaere.. kheb het al een paar keer gezegd diene word nen topper bij de rode duivels
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achteraf gezien toch wel lief van Messi dat hij op die vraag is ingegaan.Zie net tijdens die bespreking daar een Club supporter met een bordje “Messi have mercy”. Ma bol het ne keer af gast en sta gewoon achter uw ploeg ipv zo debiel te wezen.

Wat een belediging voor CharlesCdk doet me soms denken aan Muller
Messi zat gewoon met z'n gedachten bij het laatste fluitsignaal om meteen het truitje van Hans te kunnen bemachtigen.Achteraf gezien toch wel lief van Messi dat hij op die vraag is ingegaan.![]()
Balanta mom voor mij. Ma De Ketelaere.. kheb het al een paar keer gezegd diene word nen topper bij de rode duivels
Het gaat idd niet zo goed met hem vandaagWat ijlt die Gilles de bilde toch maar allemaal gvd.
Dat beeld hier lagt soms wat. Precies zo wat fps drops. (Telenet digicorder)
De laatste tijd al vaak gemerkt bij close beelden van de wedstrijd. Via de tribunecamera gewoon gaaf beeld, maar via de camera's langs de zijlijn gewoon ruis op het beeld.Hier ook.
Eens Buchanan er is kan Dost nog wel van belang zijn. CDK en Lang zijn geen spelers die Dost bedienen.Als je dit Club ziet spelen vraag je u toch af wat een speler als Dost nog te doen heeft bij ons.
Denk dat we eerder op ons hoede moeten zijn van een pakslaag van man city dan vb PSG dat we vandaag gezien hebben. Engelsen duwen meestal nog eens door ook.City toch op kop in de groep des doods, niks van gezien maar De Bruyne moet echt goed geweest zijn!

die aanname..