Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, kan ik in volgen. Hebben alle 2 dezelfde (loop)stijl.Cdk doet me soms denken aan Muller
Dat is toch al jaren zo? PSG is hét typevoorbeeld van een bijeen gekochte ploeg. Op dat vlak had De Bilde (vind ervan wat je wilt) wel gelijk gisteren. PSG is een ploeg die in 3 vakken verdeeld is op het veld en het komt vrij weinig voor dat een speler uit het ene vak steun gaat geven bij de anderen. Op het einde zie je ze misschien allemaal wat drukken. Maar als je dat vergelijkt met het echte teamgevoel dat Club gisteren aan de dag bracht.Het verraste me wel dat PSG zo zwak voor de dag kwam. Had zeker gedacht dat zij meteen aan Europa wilden laten zien wat hun ambitie is. Het was vooral geen ploeg op het veld. Messi is daar ook niet gelukkig. Dat straalt hij gewoon uit. Die zullen de CL niet winnen op deze manier.
Mooie prestatie wel van Club. Je moet het toch maar doen.
. Echt goeie match van hun en goed voor het Belgisch voetbal.Lijkt me wel goed om in de kern te hebben, dan kan je eens van spelstijl veranderen als de boel vastzit voor cdk en lang.Als je dit Club ziet spelen vraag je u toch af wat een speler als Dost nog te doen heeft bij ons.
Messi zat gewoon met z'n gedachten bij het laatste fluitsignaal om meteen het truitje van Hans te kunnen bemachtigen.
Dan liever CDK zen truitje
Maar het was de eerste keer dat die drie van PSG samen op het veld stonden in een officiële match: Neymar zit nog in vakantiemodus (misschien is dat permanent, die Brazilianen geven er normaal rond hun 26e de brui aan en hij is er toch al 29 dus geen verrassing dat hij Hazardvormen aanneemt), Messi is nieuw en Mbappé raakte al geblesseerd in de eerste helft. En dat in een uitwedstrijd tegen een Belgische ploeg waarvoor dit één van de matchen van de matchen van het seizoen was terwijl dat die PSG toch niet echt interesseerde. Hun zogezegd beste middenvelder was geblesseerd en Di Maria mocht niet meedoen. Mendes leek me, zoals verwacht, ook duidelijk de betere speler op die LB dus dat zal ook nog veranderen.Het PSG van Zatlan wint gewoon ook van het PSG van Messi , het is niet dat je 3 wereldsterren vanvoor zet dat je alles wint
Blijft toch een geniale foto

Kanté alleen al is beter dan het hele PSG middenveldTis dat pakweg Chelsea vorig jaar een beter middenveld had?

Ja, dat heb je nu na deze avond. Maar ik verwacht dat niet om eerlijk te zijn. Tegen Man City verwacht ik wel pandoeringen en Leipzig gaat ook meer dan voluit in de wedstrijden tegen Club. Welke ook gewoon een heel goede ploeg is. Het enigste is dat die ietwat zwak aan het seizoen begonnen zijn in Duitsland (alhoewel 2 van hun 3 losses tegen Bayern & Wolfsburg waren), dus misschien..Eigenlijk is onze campagne nu al bijna geslaagd. Al verwacht je nu eigenlijk ook tegen Leipzig punten eja![]()
Match gezien? Waren geweldig goed tot efkens 5 minuutjes het licht uitging en plots staat het 1-2, dan vanaf minuut 1 in de 2de helft terug gigantische pressing, Milan wist niet waar ze het hadden. En dan een geweldige goal van HendoKijk anders nooit naar Brugge maar het is hun gisteren vergeven dat ze (weeral) op dezelfde avond als LFC spelen. Echt goeie match van hun en goed voor het Belgisch voetbal.
Dat PSG zo slecht was is zeker ook hun verdienste. Zo zie je maar dat gewoon 3 van de beste aanvallers in een ploeg droppen niet een garantie op succes is. Verschoot ervan hoe weinig lijn er zit in het spel van PSG. Totaal geen organisatie van pochetino terwijl dat toch iets was dat hij er bij Tottenham goed in heeft gekregen. Ze zouden hun miljoen beter beginnen te spenderen aan middenvelders.

Babelutje …. Ok danMaar babelutje ... Het was de eerste keer dat die drie van PSG samen op het veld stonden in een officiële match: Neymar zit nog in vakantiemodus (misschien is dat permanent, die Brazilianen geven er normaal rond hun 26e de brui aan en hij is er toch al 29 dus geen verrassing dat hij Hazardvormen aanneemt), Messi is nieuw en Mbappé raakte al geblesseerd in de eerste helft. En dat in een uitwedstrijd tegen een Belgische ploeg waarvoor dit één van de matchen van de matchen van het seizoen was terwijl dat die PSG toch niet echt interesseerde. Hun zogezegd beste middenvelder was geblesseerd en Di Maria mocht niet meedoen. Mendes leek me, zoals verwacht, ook duidelijk de betere speler op die LB dus dat zal ook nog veranderen.
Neen, het is geen garantie dat ze iets winnen maar wacht nu toch even om dat te beoordelen tot ze gerodeerd zijn en de coach zijn stempel heeft kunnen drukken. Misschien spelen ze binnen drie maanden alles kapot, misschien ook niet, maar dat is onmogelijk te zeggen op basis van gisteren. Of moeten we over Brugge hun zaadmatchen in de eerste matchen van het seizoen tegen Belgische jannekes en miekes dan niet hetzelfde zeggen voor de match van gisteren? Want dat dachten we toch allemaal he, 0-5 of 1-6 omdat ze tegen Gent wat liepen lanterfanten tegen een gemotiveerde tegenstander in "de slag om Vlaanderen"?
Match gezien? Waren geweldig goed tot efkens 5 minuutjes het licht uitging en plots staat het 1-2, dan vanaf minuut 1 in de 2de helft terug gigantische pressing, Milan wist niet waar ze het hadden. En dan een geweldige goal van Hendo![]()
.
. Wel bizar dat Origi opeens vanonder het stof gehaald werd voor deze