UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry maar gemaskerde supporters zouden ze al meteen eruit moeten halen. Als je niks verkeerd gaat doen, moet je geen bivakmuts op hebben.

Die zeggen gewoon dat het tegen corona is. Het lijken me ook geen types die zich laten vaccineren.

Ajax
10ffl56.jpg

Feyenoord
ytVzGcQ.jpg

Ze zijn soms wel met stadion verboden uit te delen, zo een kleine tien jaar geleden iemand van mijn supporters bus richting stadion was die iets aan het zingen en wat roepen opeens twee politie mannen in burger voegen zijn id kaart en mocht weer verder lopen.
Twee a drie weken later kreeg die een brief dat hij stadion verbod heeft gekregen.
Maar na matchen waar ze met van alles gooien, die mannen laten ze gewoon doen en komen ze niet tussen.

Man man 😍 Volgens Flipke Joos een blok aan United's been, maar 't is toch altijd dezelfde die de meubels moet redden.

Bleh, k kan t toch ni warm krijgen van ManU hoor. Bakken er amper iets van de 2e helft en dan zo’n halve frommel goal die enkel cr7 kan scoren.

ManU voelt voor mij als Dortmund aan. Weinig “team” aan op dit moment en vooral terend op individuele flitsen. Of zo lijkt het toch voor mij als ik eens een match kijk van hun.

Man man 😍 Volgens Flipke Joos een blok aan United's been, maar 't is toch altijd dezelfde die de meubels moet redden.
Wat weet Filip Joos ook van voetbal? Beetje aftrekken op alles wat Italiaans is en Larry King cosplayen met zijn schouders 20 centimeter boven zijn hoofd.

Ronaldo houdt in zijn eentje Bilbo Baggins recht momenteel. Waanzin.

Is de laatste jaren echt een karikatuur geworden.
Mjah ‘t is niet dat hij het gevaar loopt van te worden ontslaan. Hij zit er niet vanwege zijn voetbalinzicht en niet vanwege zijn humor en persoonlijkheid. Een aap die na 4 herseninfarcten nog net zijn ogen kan openhouden om de tv waar te kunnen nemen is onder de indruk als Joos zijn zoveelste slappe vergelijking met iets goddelijks bovenhaalt of één van zijn 3 vaste spreekwoorden/zegswijzen. Alles boven dat bewustzijn kan gerust leven zonder Filip Joos.

Ik vraag me echt af welke weg van nepotisme die heeft afgelegd om daar terecht te komen.

Ik snap hem gedeeltelijk, maar dat hij het zo zwart-wit ziet is overdreven. Met een Ronaldo moet ge natuurlijk voor een heel groot deel uw ploeg op hem afstellen, maar hij maakt ook vaak het verschil. Gewoon een fenomeen die bij Man U thuishoort.

Ik snap hem gedeeltelijk, maar dat hij het zo zwart-wit ziet is overdreven. Met een Ronaldo moet ge natuurlijk voor een heel groot deel uw ploeg op hem afstellen, maar hij maakt ook vaak het verschil. Gewoon een fenomeen die bij Man U thuishoort.
Maar het voordeel van een Lewandowski, Ronaldo, Haaland,... is toch dat je weet als je die deftig in stelling voor doel brengt, je 95/100 keer een doelpunt hebt.

Tbh vind ik dat CR7 altijd veel kritiek krijgt terwijl hij toch delivered, terwijl spelers als Messi, Neymar, Mbappe soms de stenen uit de grond zuigen en daar de kritiek toch beperkt blijft.

Als je zo'n speler kan binnen halen doet elke club dat toch gewoon? Had United hem nodig? Neen. Konden ze een andere positie beter gebruiken? Tuurlijk wel. Maar het blijft wel Ronaldo he mannekes... Als die komt kloppen pak je die binnen, punt.
Tis dat PSG nog een aanvallende middenvelder nodig had toen Messi toekwam of dat eender welke ploeg Haaland gaat laten schieten als ze hem voor zo'n prijs op de kop kunnen tikken, al hebben ze al een heel blik topspitsen om open te trekken.

Voor de rest evolueert Joos elk jaar iets meer naar ijlende romanticus en iets verder weg van deskundig analist. Maar bon, Raes heeft daar ook een jaar of 15 geteerd op zijn "binneuh!" uitroep, want iets deftiger kwam daar ook niet uit dus tis niet dat de lat hoog ligt bij de VRT.
Uiteindelijk mag heel België zijn 2 pollen kussen met Gert Verheyen. De moment dat die in de studio zit weet je gewoon dat er toch iemand iets nuttig gaat bijbrengen aan de avond.

Als je zo'n speler kan binnen halen doet elke club dat toch gewoon? Had United hem nodig? Neen. Konden ze een andere positie beter gebruiken? Tuurlijk wel. Maar het blijft wel Ronaldo he mannekes... Als die komt kloppen pak je die binnen, punt.
Tis dat PSG nog een aanvallende middenvelder nodig had toen Messi toekwam of dat eender welke ploeg Haaland gaat laten schieten als ze hem voor zo'n prijs op de kop kunnen tikken, al hebben ze al een heel blik topspitsen om open te trekken.

Voor de rest evolueert Joos elk jaar iets meer naar ijlende romanticus en iets verder weg van deskundig analist. Maar bon, Raes heeft daar ook een jaar of 15 geteerd op zijn "binneuh!" uitroep, want iets deftiger kwam daar ook niet uit dus tis niet dat de lat hoog ligt bij de VRT.
Uiteindelijk mag heel België zijn 2 pollen kussen met Gert Verheyen. De moment dat die in de studio zit weet je gewoon dat er toch iemand iets nuttig gaat bijbrengen aan de avond.
Verheyen en Vandenbempt zijn voor mij de enige die iets nuttigs zeggen.
Gilles De Bilde, Dirk Deferme en Frank Raes verkloten echt mijn avond als ik daar naar moet luisteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan