Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U zegt?Dit wordt hier niks, trekt echt op geen hol.
//Ja ik zei dat express ze![]()
Wat een owngoal, zo moet dat!
Dat is toch waar we op moeten hopen dat PSG dit nog rechttrekt (enkel voor Club dan)U zegt?Wat een owngoal, zo moet dat!
Nu goed, ik zie ze vandaag niet winnen, maar de eerredder is er al ..
PSG ondertss amper één bal tussen de palen en het staat meteen 1-1 bleh ..![]()
Ik zou liever hebben dat Leipzig, Club en daarna ook MC winnen van PSGDat is toch waar we op moeten hopen dat PSG dit nog rechttrekt (enkel voor Club dan)

liefst zo snel mogelijk zeker zijn van Europees overwinteren.Ik zou liever hebben dat Leipzig, Club en daarna ook MC winnen van PSG
Maar goed dat is een 'droom'.![]()
Hoe weet je wat de VAR zei?Die Oliver heeft een te klein pietje ofzo zeker? Hoe kan je nu gatverdamme de VAR negeren als ze zeggen dat je te voorbarig was met je rode kaart. Droplul.
Hoe weet je wat de VAR zei?
You never know. Stel dat Club een mirakel volbrengt en vandaag wint. En Leipzig wint niet van PSG. Dan overwint Club nu alliefst zo snel mogelijk zeker zijn van Europees overwinteren.
Club kom toch beter en beter opzetten

Lijkt me gewoon dat ze niet ingrijpen eerlijk gezegd. Waarom zou de scheidsrechter niet gaan kijken anders? Zou toch helemaal vreemd zijn .Ik zit mee in het busje... Nee, ik kan me niet inbeelden dat de VAR dit langs 5 standpunten ziet en toch niet laat weten dat hij mis ziet.
Lijkt me gewoon dat ze niet ingrijpen eerlijk gezegd. Waarom zou de scheidsrechter niet gaan kijken anders? Zou toch helemaal vreemd zijn .
Soit, nu Alvarez ook nog geschorst de volgende match. Een behoorlijke slechte avond voor Ajax.
Ja als Charles top is, dan is Club toch een véél betere ploeg naar mijn mening. Hij maakt echt het verschil tss een middelmatig ploegske en een ploeg die toch (wat) wéérwerk kan bieden op Europees niveau. T'is hem niet alleen natuurlijk maar hij pusht zijn ploegmaten dan vooruit.Charles ook meer in beeld, zijn rust zal goed gedaan hebben.