StevenFM
Well-known member
Die zit bij ons (Antwerp). Maar ik snap wel waarom mensen dat niet wetenMja, ik zag die toen wel zitten. Waar zit die ondertussen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zit bij ons (Antwerp). Maar ik snap wel waarom mensen dat niet wetenMja, ik zag die toen wel zitten. Waar zit die ondertussen?

Voor het zelfde geldt blijkt dat een betere transfer dan wat Sowah tot nu toe is.Bekijk het langs de positieve kant, je had net zo goed Balikwisha voor 6 miljoen kunnen kopen![]()
. Dit zag je toch eingelijk al van ver aankomen. Dramatisch.Komaan u bed in gij.Dit wordt lachwekkend.
Ze lopen gewoon als een bende schotelvodden rond. Geen vuur, geen kracht, geen inzet en amper in staat een deftige pas te geven.Gewoon tactisch geblunder van Clement. Ik wil niet meteen 1 speler met de vinger wijzen maar sommige keuzes zijn echt onbegrijpelijk.
Ik wil nog juist de wijze woorden van Jan en Mark horen, dan ga ik idd slapen en hopen dat ik morgen geen dubbele cijfers in de krant zie staan.Komaan u bed in gij.

Bayeren ook wel verloren tegen nummer 15 van de competitieAls de pers nog eenmaal het woord bayern van belgie in de mond neemt![]()