Pieterjan94
Well-known member
Brugse gatenkaas wordt royaal verslonden dankzij Uber Eats
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een halve (tenzij Deschamps hem laat debuterenDat blijft wel een Fransman hè
Kipembe is ook een Fransman,
)Had hij gezegd enige Fransman op het plein of enige Fransman bij PSG?Een halve (tenzij Deschamps hem laat debuteren)
Kipembe staat niet op het plein

Dunno ging op de tekst hier af 'er staan er nog tussen'Had hij gezegd enige Fransman op het plein of enige Fransman bij PSG?![]()
Die hebben bij mijn weten ook geen Belgische nationaliteit.Dunno ging op de tekst hier af 'er staan er nog tussen'
Van der Poel (woont hier al heel zijn leven) en Verstappen (moeder + ganse jeugd) zijn toch ook geen Belg bv?
Verstappen wel (of sowieso gehad)Die hebben bij mijn weten ook geen Belgische nationaliteit.
Die heeft Diallo(?) wel (De Franse dan hè)
Nog steeds blijkbaar. Zelfs in België geboren.Verstappen wel (of sowieso gehad)
Dat hem sportman van het jaar in Nederland kan worden maar niet in BelgiëNog steeds blijkbaar. Zelfs in België geboren.
Dus is ook een Belg, maar rijdt onder NL-vlag (wat dat ook wil zeggen)

Nie hevig. Maar daar is hm zen foutje toch weer.Ochottekes Vandenbremt.
Hoelang voor hij onnodig te hevig doorgaat ?
Tis al van datOchottekes Vandenbremt.
Hoelang voor hij onnodig te hevig doorgaat ?
Et voila, die 2 wissels hebben de vaart en schwung er bij Club volledig uitgehaald. Onbegrijpelijk toch van Clement.We zullen zien wat die wissels geven, maar ik vind het wel vreemd, ze zijn beter in de 2de helft, ze scoren, en dan haal je er gans je middenveld uit?