UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Allemaal de schuld van die Bruggesupporters die hier anders nooit komen en kwamen stoefen na de tweede match! Hebben bad mojo gegeven.

Soit, twee keer alles mee gehad, zelfs Sowah zag er nog veelbelovend uit, en nu is de vlam uit en ge staat tegenover een echte topploeg. Logische score. Twee keer boven de verwachtingen kunnen stijgen en dat was leuk, spijtig dat ze niet in de EL nog wat kunnen ballen.

Als Clement de ploeg niet zo verbrand zou hebben was er nog een waterkansje geweest dat ze nog steeds met vleugels konden spelen in de CL. Maar als ge start met compleet uitgewrongen dragende spelers en hier en daar gewoonweg een foute keuze… Moeilijk.

Voor de campagne blind getekend voor 4pnt en ben daar nog steeds blij mee. De manier waarop we ons presenteren ben ik minder blij om. 1ste jaar onder Clement was onze defensie ijzersterk nu is het gaten kaas.
De trainer Clement slaagt er steeds in spelers te verbranden

In een poule met PSG, City en Leipzig vind ik dat nu niet bepaald beschamend eigenlijk.
Enerzijds klopt dit maar als je op speeldag 2 bij uw rechtstreekse concurrent gaat winnen voor plaats 3 is de rest van de campagne toch wel beschamend te noemen. Er is duidelijk iets aan de hand daar dat net na Leipzig uit is begonnen..

Enerzijds klopt dit maar als je op speeldag 2 bij uw rechtstreekse concurrent gaat winnen voor plaats 3 is de rest van de campagne toch wel beschamend te noemen. Er is duidelijk iets aan de hand daar dat net na Leipzig uit is begonnen..
Vooral de manier waarop je thuis de 0-5 rond de oren krijgt, is de grote schandvlek de campagne helaas.
Er is in november een serieuze kanteling geweest in het spel helaas.

Inderdaad, kan je alleen bewondering voor hebben. Hopelijk loten ze nu niet Atletico, echt zo'n lastige kutploeg om tegen te spelen. Zeker als je achter staat.

Die blonde kerel met zijn langer haar op de rechterflank bij brugge is wel een grote prutser. Ken zijn naam niet meer, maar dieie mogen ze toch wel terug naar afzender sturen.

Ajax mag van mij alles winnen, sinds dat seizoen dat ze in de halve finale eruit gingen grote fan geworden van hun spel in de CL.

Die blonde kerel met zijn langer haar op de rechterflank bij brugge is wel een grote prutser. Ken zijn naam niet meer, maar dieie mogen ze toch wel terug naar afzender sturen.

Ajax mag van mij alles winnen, sinds dat seizoen dat ze in de halve finale eruit gingen grote fan geworden van hun spel in de CL.
Die kerel is 17 en komt uit de jeugd

Tja, als dat gebeurt op Jan Breydel springt heel de bank en de tribune ook recht hoor en zullen ze schreeuwen voor een penalty.
Ik vind die tendens van vallen bij elk contact irritant bij eender welke ploeg, ook bij de mijne.
Al valt dat bij ons nog wel mee heb ik de indruk. Maar zo'n Bongonda bijvoorbeeld, om onnozel van te worden.

Al dat theater haalt veel van de fun uit het voetbal imo.

Ik vind die tendens van vallen bij elk contact irritant bij eender welke ploeg, ook bij de mijne.
Al valt dat bij ons nog wel mee heb ik de indruk. Maar zo'n Bongonda bijvoorbeeld, om onnozel van te worden.

Al dat theater haalt veel van de fun uit het voetbal imo.
Anderzijds is het ook frustrerend dat scheidsrechters zelden ingrijpen bij een overtreding, tenzij een speler zich laat vallen. En aangezien schwalbes toch zelden bestraft worden, is het geen moeilijke keuze zo.

Anderzijds is het ook frustrerend dat scheidsrechters zelden ingrijpen bij een overtreding, tenzij een speler zich laat vallen. En aangezien schwalbes toch zelden bestraft worden, is het geen moeilijke keuze zo.
Die willekeur van het bestraffen van schwalbes vind ik ook vreselijk. 1 op de 10 keer trekken refs daar een kaart voor.
Maar de slinger is nu toch echt wel doorgeslagen naar de verkeerde kant vind ik. Het minste contact, de minste aanraking en hop, tegen de grond.
Zowel in het spel als in opstootjes. Alsof die niet beseffen dat er 20 camera's alles registreren.

Die willekeur van het bestraffen van schwalbes vind ik ook vreselijk. 1 op de 10 keer trekken refs daar een kaart voor.
Maar de slinger is nu toch echt wel doorgeslagen naar de verkeerde kant vind ik. Het minste contact, de minste aanraking en hop, tegen de grond.
Zowel in het spel als in opstootjes. Alsof die niet beseffen dat er 20 camera's alles registreren.
Ik denk dat het voor een scheidsrechter vaak moeilijk is om met 100% zekerheid vast te stellen of een speler simuleert of niet. VAR zou eigenlijk ook moeten kunnen ingrijpen bij schwalbes, zonder het spel te laten stilleggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan