UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een geluk dat de loting opnieuw gedaan moet worden. Hopelijk wint PSG en City hun matchen. En verder mogen Salzburg en Ajax ook door. Rest maakt me niet zoveel uit. Chelsea voor de spanning dan maar, Atletico en Man U zijn beide ploegen die verdedigend spelen en vaak op het laatste de beslissing forceren. Villareal ken ik niet goed, maar Juve trekt op niets dit seizoen. Inter en Liverpool zijn beide vrij leuke ploegen, maar Liverpool is beter voor de spanning ook denk ik.

Denk de grootste favorieten zijn City, Liverpool, Chelsea en Bayern. Met PSG, Real en Ajax als outsiders. Misschien als Man U goed presteert onder nieuwe coach zij ook.

Wat een farce weer dit. Real wordt nu 'benadeeld' omdat ze daar bij de UEFA liggen te knoeien met de balletjes, hoe zelfs? Eerst altijd een halfuur tralala over hoe het in z'n werk gaat gaan en dan falen ze zelf.

Soit. PSG zal een vette kluif worden, maar ik heb er alleszins vertrouwen in.

Godverdomme, telenet yelo tv ligt plat... Hoe moet ik nu de match zien op mijn pc (want de madam heeft de tv bezet). Unibet ook niet? Andere opties?

Het jaar 2022: er zijn tientallen TV zenders en streaming packetten, maar ge kunt PSG - Real Madrid in de CL niet meer bekijken zonder op een betalend Sport abonnement te zitten. Triestig.

Voor zij die niet kunnen zien: je mist niet veel. Wat een flutmatch. Ancelotti zijn tijd als toptrainer is nu toch wel zowat gepasseerd nee?

Voor zij die niet kunnen zien: je mist niet veel. Wat een flutmatch. Ancelotti zijn tijd als toptrainer is nu toch wel zowat gepasseerd nee?
Dit constateer je op basis van één helft?

Wat verwacht je dat hij vol in de aanval gaat om dan op een dodelijk counter met Mbappe te lopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan