UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:love: :bow:. Geniaal om weer die instorting te zien van PSG. Vind het enkel jammer voor Mbappe. Neymar, Messi gewoon niet aan de bal geweest na die 1-1?

Ik heb pas vanaf minuut 75 gezien, maar die verdediging van PSG was toch echt te triestig voor woorden?

Wat een schijt ploeg toch ook PSG, zo totaal instorten, en dan agressief worden terwijl er nog meer dan voldoende tijd was om te proberen...

Ni echt, geef ik d'office toe, maar kijk links en rechts wel wat samenvattingen, zijn prime, laisse tomber, daar is hij over, en again, ik zou gestopt hebben bij barca

Hij kan daar toch aan de slag binnen de club, de legende die mee traingen leidt etcetera en hun nog een poepje laat ruiken, nu is hij goed genoeg voor ligue1, c'est tout
I rest my case

Dit PSG werkt niet, ook erg onrustig bij uitverdedigen, maar te weinig aansluiting tussen middenveld en aanval, en ja inderdaad 3 goede spelers maar die verdedigend te weinig bijbrengen. Messi is ook een schim van zichzelf. Neymar is dat eigenlijk ook. De enige die weergaloos is met momenten is Mbappe. Zoals velen zeggen te weinig een team, maar ook niet het gevoel dat de "wil" er veel is, en ik snap niet goed waarom men zo uitverdedigt. Men doet dat wellicht voor een countermogelijkheid uit te lokken, waar PSG wel op moet rekenen als de aansluiting tussen middenveld en aanval wat moeilijker is.

Zeer goede match van Benzema, zelfs halve kansen voor hem zijn echt gevaarlijk. Zelfs voor zijn eerste goal was hij al vaak gevaarlijk, met heel veel inzet (zoals dat moment dat hij de bal binnenhoudt op zo een gekke manier). Geweldig om te zien. Was niet de grootste fan van de speler, maar dit is toch ook wel weer top gedaan. Misschien was PSG de betere over 2 matchen heen, en het grote deel van deze match, maar uiteindelijk hebben ze het verlies wel aan zichzelf te danken, en kunnen ze het hoofd niet koel houden. Mentaal kopje te veel laten hangen, en momentum echt volledig weggeven (zeg maar choken op hoog niveau). Al denk ik niet dat dit PSG een Bayern of een City had kunnen verslaan, en zou het tegen veel teams moeite hebben.

Laatst bewerkt:
PSG zou beter eens proberen om een goed middenveld te bouwen. Verratti is nog goed maar voor de rest is er geen enkele die nog maar bij een andere topclub zou starten. Dat is toch al jaren zo.

Mss kunnen ze nog drie miljard miljoen uitgeven.
Dat zo'n ploegen op hun bek gaan kan ik oprecht van genieten.

Ik ben geen fan van beide ploegen, dus het maakte me weinig uit wie eruit zou vliegen, maar ik heb enorm genoten van de match.

In de eerste helft dacht ik dat Real weggeblazen zou worden, maar PSG liet het na om Real uit te schakelen. Na de fout van Donnarumma werd het de Real-show. Zeer knap hoe zij zich terug knokte in de match. Benzema is echt een absolute topspits. Spijtig genoeg, maar begrijpelijk, jarenlang in de schaduw van Ronaldo gestaan.

En hoe slecht was Neymar. Nooit zijn potentieel kunnen waarmaken in mijn ogen. Was bij Barça wel echt goed, maar nooit dat stapje hoger kunnen zetten dat erin zat. En Messi loopt er echt ongeïnteresseerd bij. Natuurlijk moeilijk te beoordelen vanuit mijn zetel, maar het lijkt alsof hij niet gelukkig is.

Soit, proficiat aan de Real-fans hier.

Héérlijk!
Ik moet Real op zich ook niet maar PSG gun ik werkelijk niks dus het is mooi dat die bijeengekochte vedettenploeg er weeral eens uit ligt.

PSG zou beter eens proberen om een goed middenveld te bouwen. Verratti is nog goed maar voor de rest is er geen enkele die nog maar bij een andere topclub zou starten. Dat is toch al jaren zo.
Dit!
Zeg ik echt al jaren. Op Verratti na is er daar geen enkele van heel dat middenveld die van de bank komt bij eender welke andere gekwalificeerde ploeg. Maar ja, Messi halen was cooler natuurlijk.
En dan die mentaliteit he... Vanaf dat het ook maar een beetje tegenzit direct die kopjes naar beneden en die frustratie naar boven. Walgelijke zeikploeg.

Messi zelf verzoop trouwens gewoon mee met de rest hoor. Mocht ik zijn leeftijd niet kennen zou ik denken dat Parijs gewoon slecht is voor het niveau van de gemiddelde speler want Neymar heeft ook hoegenaamd niet laten zien dat hij zijn loon verdiend. Het doet een mens zich afvragen hoeveel beter Mbappe nog kan worden.

Laatst bewerkt:
Messi is Messie maar blijkt duidelijk niet de Messias.
Ongelofelijk dat Real het weer flikt. Hoe vaak is die ploeg onderhand niet al afgeschreven? Te oud, te traag, maar toch even de finalist van de vorige jaren eruit knikkeren.

Die Kimpembe zou nog niet eens bij Waasland-Beveren aan de bak komen, wat een ramp.

Nu nog Man City eruit en het is weer een geslaagde CL editie geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan