Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Ik ben supporter van Real maar hier was echt niks mis mee. Belachelijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is de ref precies ook niemeer mee?vorig jaar wel dit jaar niet meer
Ik ben supporter van Chelsea, maar was op de voorafgaande fase denk ik. Voelde het al aankomenIk ben supporter van Real maar hier was echt niks mis mee. Belachelijk
Regel is anders dan ik dacht. Terecht afgekeurd dusDan is de ref precies ook niemeer mee?
Geniet ervan, het is het laatste seizoen waar het de moeite is om naar te kijken.Als neutrale fan is het wel genieten, dit
Dit soort wedstrijden is waarom ik naar de CL kijk
Deze is terecht afgekeurd en de vorige was onterecht goedgekeurd.Trekt meteen die goal uit die onterechte hoekschop recht.

Die walen ook maar roepen dat ze het onterecht vonden. Bal week nochtans af op Modric zijn voet ma soit.Trekt meteen die goal uit die onterechte hoekschop recht.

Oei? Ik heb iets gemist dan denk ik, wat gaat er veranderen?Geniet ervan, het is het laatste seizoen waar het de moeite is om naar te kijken.
Et voila.Chelsea moet eerst de derde maken vooraleer Ancelotti gaat ingrijpen zeker? Ffs. Bij de rust had er al gewisseld moeten worden.
Waarom, wat gaat er verranderen?Geniet ervan, het is het laatste seizoen waar het de moeite is om naar te kijken.