Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Real heeft nu aan 2-1 of zo is genoeg.Toch weggegeven van City deze match.
Real is er op geen moment in deze partij echt vol voor gegaan.Ja beiden teams gaan er vol voor. Dat moet misschien ook wel, de verdedigingen van beide teams zijn niet hun sterkste wapen.
Maar zo krijg je een open wedstrijd met veel goals.
Euhm, meer uitdoelpunten tellen niet meer.Real heeft nu aan 2-1 of zo is genoeg.
Al ben je met dit City ook nooit klaar, die kunnen ook vlotjes scoren in Madrid.
Ik schat de kansen 50/50 in.
Real kan thuis ietje meer maar City heeft een goal meer gescoord.

Toch echt dit he. Kruipen precies altijd door het oog van de naald. Ongelofelijk.Iedere keer schrijft iedereen Real af, zelf in de wedstrijd, maar iedere keer knokken ze zich terug. Topploeg
Bij 2-1 zijn het verlengingen gewoon hoor.Real heeft nu aan 2-1 of zo is genoeg.
Al ben je met dit City ook nooit klaar, die kunnen ook vlotjes scoren in Madrid.
Ik schat de kansen 50/50 in.
Real kan thuis ietje meer maar City heeft een goal meer gescoord.
Oei ik heb dat echt volledig gemist.Euhm, meer uitdoelpunten tellen niet meer.![]()
Waar is den tijd toch dat halve finales beslist werden met 0-1 over 2 matchen…![]()
Had ondanks de score toch het gevoel dat City een klasse beter was, en het even goed 5-1 had kunnen zijn. Real kan niet blijven chance hebben
Je kan u ook de vraag stellen of dat nog louter toeval is. Ik ben nu geen fan van Wim De Coninck, maar in zijn analyse geeft hij ook aan dat die "Houdini-acts" geen toeval meer zijn. Dit was onder Zidane ook al vaak het geval. Vaak matig spelen, maar wel toeslaan op dodelijke momenten. Zidane is dan wel weg, maar de meerderheid van die spelers zitten er natuurlijk nog.Had ondanks de score toch het gevoel dat City een klasse beter was, en het even goed 5-1 had kunnen zijn. Real kan niet blijven chance hebben
Hoe vaak ik tegen Chelsea heb geroepen om een paar wissels en Ancelotti gaat ze dan pas doorvoeren als de 0-3 is gevallen en men op dat moment virtueel eruit lag.