Ik vind het geen penalty.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het geen penalty.![]()
Verander de wereld, begin bij jezelf![]()

Amen!Het maakt mij eerlijk gezegd geen zak uit. Geen sport ter wereld waar het continue over de scheidsrechters gaat, waar zo veel geklaagd wordt over beslissingen (waarbij dan zelfs met vertraagde beelden, nul druk, alle tijd, nog 1000 meningen en interpretaties over bestaan), waar zoveel geacteerd wordt door spelers en staf, waar zo weinig respect is voor de scheidsrechter. De bulk van de posts hier het afgelopen jaar tijdens matchen gaat over beslissingen van scheidsrechters, niet over beslissingen van spelers en trainers, niet over het geleverde spel van de ploegen, over de tactieken, ... Of het nu gaat over de Belgische competitie, de CL, het WK, ... Het is onmogelijk dat het niveau van voetbalscheidsrechters overal ter wereld zoveel slechter is als het niveau van scheidsrechters in andere sporten. Dan ligt het niet aan de scheidsrechters zelf, maar wel aan hoe we er mee om gaan. En dat maakt deze sport doodziek.
Maakt een scheidsrechter (volgens jou) een fout? Deal. With. It. Dat is deel van het spel. Net zoals in een quiz de quizmaster altijd gelijk heeft, heeft op het veld de scheidsrechter altijd gelijk. Suck it up. Van mij mogen ze gelijk de VAR ook weer afschaffen, heeft de discussies en verdachtmakingen alleen maar erger gemaakt, en die constante VAR-checks zuigen de ziel uit het spel.

Valverde is wel al een machien.Is inderdaad gewoon een penalty. Zo'n dingen mogen we hier trouwens toch gewoon benoemen hé zeg.Ik ben akkoord he, dat er wat meer over het voetbal en wat minder over de scheids moet gepraat worden, maar dit is wel 100% penalty natuurlijk.
PS: Ergernis dat daar penalty OF not staat.