UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag daarnet de opstellingen van beide teams in 2005 passeren. Adriano, Kily Gonzalez, Pirlo, Crespo, Maldini, Nesta, Veron, etc… pure nostalgie
Kaka, Seedorf, Cafu, Adriano

Al vind ik Barella, Tonali, Theo elk op zijn manier ook wel iets hebben

Het zou toch wat zijn, City eindelijk voorbij Real om daarna de finale te verliezen tegen Inter.
Inter is dan ook allesbehalve een zwakke ploeg. Zoals die vandaag spelen.. Ik vind ze zelfs beter als city gisteren.
Al is milan ook niet op madrid niveau.

Iconic-moment.jpg
Deze foto vrienden

Denk dat het vooral gaat over het weinig bijdragen tot de effectieve winst, en er toch mee pochen.
Zelf een grote Lukaku fan, but I get the joke. Veel geblesseerd geweest en weinig bijdrage aan de prestaties van Inter dit seizoen..

Het zou toch wat zijn, City eindelijk voorbij Real om daarna de finale te verliezen tegen Inter.
Ik zal hier zeggen wat ik tegen mijn maat (mede Liverpool supporter) heb gezegd.
Romelu maakt in de 94ste minuut de winning goal in de finale tegen City :coolbrows: .

Denk dat het vooral gaat over het weinig bijdragen tot de effectieve winst, en er toch mee pochen.
Zelf een grote Lukaku fan, but I get the joke. Veel geblesseerd geweest en weinig bijdrage aan de prestaties van Inter dit seizoen..
Lukaku scoorde de enigste goal in de 8ste finale tegen Porto. Die heeft evenveel recht om te "pochen" dan zijn ploegmaats. Nu, niet dat ik ze de finale zie winnen.

Dan mogen enkel de 11 met de meeste minuten blij zijn met de CL zege mochten ze die winnen?

Lukaku zorgde bvb wel voor de engiste goal in hun 1/8 finale tegen Porto of die heel belangrijke 0-2 tegen Benfica. Dzeko heeft 6x zoveel speelminuten in de CL maar scoorde amper 1x meer dan Lukaku. Dus kan je ook zeggen dat Lukaku in zijn weinige speelminuten een grote impact had dan bvb Dzeko (Lukaku scoort iedere 40 minuten in de CL dit seizoen) ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan