Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou hier volstaan met laf voetballen en het niet verdienen door te gaan. Mourinho-bal ten top die ploeg.Hoho het grote Inter uit 2010 precies.
Neen, dat was nog 10x beter.
Het zou toch wat zijn, City eindelijk voorbij Real om daarna de finale te verliezen tegen Inter.Ik kan toch niet anders dan denken: de winnaar zal uit de andere halve finale komen. ManC en Real beiden een klasse hoger.
Kaka, Seedorf, Cafu, AdrianoIk zag daarnet de opstellingen van beide teams in 2005 passeren. Adriano, Kily Gonzalez, Pirlo, Crespo, Maldini, Nesta, Veron, etc… pure nostalgie
Inter is dan ook allesbehalve een zwakke ploeg. Zoals die vandaag spelen.. Ik vind ze zelfs beter als city gisteren.Het zou toch wat zijn, City eindelijk voorbij Real om daarna de finale te verliezen tegen Inter.
Ronaldhino !Kaka, Seedorf, Cafu, Adriano
Al vind ik Barella, Tonali, Theo elk op zijn manier ook wel iets hebben
Rui costa, seedorf, inzaghi, vieri cordoba, cambiasso, j. Zanetti, cordoba, toldo...Ronaldhino !
Dat is een jaar of 5-6 laterRonaldhino !

En je kan veel zeggen van de Rom maar toch echt niet dat hij onprofessioneel is. Stomme joke.Ik snap de mop niet. Is dit eerder niet iets voor het Offtopic topic...
Ik zal hier zeggen wat ik tegen mijn maat (mede Liverpool supporter) heb gezegd.Het zou toch wat zijn, City eindelijk voorbij Real om daarna de finale te verliezen tegen Inter.
.Lukaku scoorde de enigste goal in de 8ste finale tegen Porto. Die heeft evenveel recht om te "pochen" dan zijn ploegmaats. Nu, niet dat ik ze de finale zie winnen.Denk dat het vooral gaat over het weinig bijdragen tot de effectieve winst, en er toch mee pochen.
Zelf een grote Lukaku fan, but I get the joke. Veel geblesseerd geweest en weinig bijdrage aan de prestaties van Inter dit seizoen..
Dan mogen enkel de 11 met de meeste minuten blij zijn met de CL zege mochten ze die winnen?Denk dat het vooral gaat over het weinig bijdragen tot de effectieve winst, en er toch mee pochen.
Zelf een grote Lukaku fan, but I get the joke. Veel geblesseerd geweest en weinig bijdrage aan de prestaties van Inter dit seizoen..
Ik gun De Bruyne absoluut de CL-beker ... maar als Lukaku de winning goal scoort in de finale ga ik toch ook juichen hoor.
Ok, in plaats van te juichen zal ik op het forum eens komen hoonlachen met de criticasters.Juichen?
![]()