Het Frankrijk van het clubvoetbalWat ne belachelijke ploeg is dit Atletico man![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het Frankrijk van het clubvoetbalWat ne belachelijke ploeg is dit Atletico man![]()
UIt men ogen verrader !Mijn club is zo diep gezakt dat ik hier godverdomme oprecht zit te kijken met lichte sympathie voor Club.
Man man man
Dit hé, ze laten het balbezit echt bewust aan Club. Maar het had al 0-2 kunnen zijn, ware het niet voor een sterke Mignolet. En wij hebben eigenlijk nog geen enkele kans gehad.Ze geven u het gevoel dat je kan winnen, maar vrees dat we op een counter zullen lopen.
Wat een idioot ook. Zijn club mag tien schoppen uitdelen, maar als je één keer terugschopt schreeuwt ie moord en brand.yes terechte kaart voor Simeone

Is 10 volle seizoenen aan de slag bij Atletico en geen enkele keer (!) uit de top-3 geëindigd. Twee keer kampioen, een keer bekerwinnaar, twee Europa League's gewonnen en twee CL finales.40 miljoen is het geloof ik, maar hij verdient inderdaad wel erg véél voor een club als Atletico. Maar imo heeft Simeone z'n beste tijd gehad bij Atlético. 't Is tijd voor een frisse wind daar.
Niet vaak = soms wel natuurlijk he…Hebben die niet die Felix gehaald voor +100miljoen ?

Allemaal leuk en wel die statistieken natuurlijk, maar ze hebben ook met voorsprong het derde beste elftal van de competitie. Dan is het logisch dat je gewoon nog op z'n minst derde eindigt.Is 10 volle seizoenen aan de slag bij Atletico en geen enkele keer (!) uit de top-3 geëindigd. Twee keer kampioen, een keer bekerwinnaar, twee Europa League's gewonnen en twee CL finales.
Geen idee wie zo'n legende kan opvolgen en het beter zou doen.