UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel benieuwd welke ploeg dat ze nu gaan opstellen de andere matchen.
Is een tweede plaats niet slechter dan een eerste qua loting of maakt het voor de volgende fase niet zoveel meer uit?
Normaal speelt een groepswinnaar altijd tegen een 2de. Dus de grote kleppers kun je dus hoogstwaarschijnlijk ontlopen.

Hoe noemen ze Courtois in Spanje, El Muro? Ze hebben nog een 2de Belgische muur ontdekt nu 😁🥳

Waarom zitten ze daar op VTM Mignolet al 'twee' gouden schoenen te geven? Is die prijs niet voor de beste keeper in de Belgische competitie?

Wel benieuwd welke ploeg dat ze nu gaan opstellen de andere matchen.
Is een tweede plaats niet slechter dan een eerste qua loting of maakt het voor de volgende fase niet zoveel meer uit?
In de groepsfase betekent elke gewonnen match €2.800.000 extra op de bankrekening (en €930.000 per gelijkspel). Ik denk dat ze toch vol voor de overwinning zullen gaan elke keer :p.

Hij bedoelt dat CL matchen eigenlijk niet meetellen voor een JPL prijs.
Ah op die manier. Ja, klopt. Maar al die gasten laten zich sowieso leiden door Europese prestaties incluis. Ook al telt het niet. En de media doet daar gretig aan mee.

ja, tuurlijk. Maar telt de Europese prestatie mee? ik dacht dat het enkel voor de Jupiler pro league was.
Juist, had het verkeerd gelezen.

Als je hoort dat de voorzitter van Real (dacht ik, was in mid mid) een paar jaar terug aan Mannaert kwam zeggen dat ze eigenlijk nooit meer tegen ploegskes als Club willen spelen :puke:
Ga eens lekker omhoog schijten met jullie "super league", dit is exact waarom voetbal toch ongelooflijk mooie sport is, dat zo'n "mirakels" gewoon gebeuren. Neen wij willen lekker chill tegen enkel goeie ploegen spelen, mimimimi, hier moet ik zo hard mee lachen :lol:

Ja inderdaad maar in die fase zitten er feitelijk geen slechte ploegen niet meer he.
Gent had in 2016 met Wolfsburg ook op papier de "makkelijkste van de laatste 16 overgebleven ploegen", maar waren toch ook redelijk kansloos.
Wie Club ook loot, ze zullen normaal gezien altijd underdog zijn. Maar in elk geval wel een "redelijke" kans hebben, in tegenstelling tot wanneer je Bayern, Psg of City loot.

Gent had in 2016 met Wolfsburg ook op papier de "makkelijkste van de laatste 16 overgebleven ploegen", maar waren toch ook redelijk kansloos.
Wie Club ook loot, ze zullen normaal gezien altijd underdog zijn. Maar in elk geval wel een "redelijke" kans hebben, in tegenstelling tot wanneer je Bayern, Psg of City loot.
PSG zou de meest pakbare moeten zijn van de drie. Uiteraard de underdog, altijd. Tegen iedere tegenstander. Maar onmogelijk, neen dat ook niet. En PSG is van die drie de meest haalbare kaart denk ik. Al hangt het ook af van hun systeem natuurlijk die ze gebruiken en wie speelt.

Sowieso is dit Europese seizoen nu al een succes, dus proficiat. Laten we hopen op een mooi vervolg, maar zo niet, het is sowieso al geslaagd en misschien de meest geslaagde Belgische campagne in de hervormde CL ooit. Zelfs al verlies je de vier resterende matchen met 5-0.

Milan zou mooi zijn. Om dan CDK te zien opgevreten worden door Brandon Mechele.

Wat een waanzinnige match, dat zijn toch momenten dat je hartslag als supporter nieuwe topscores opzoekt… en man wat een ongelooflijke kutref was me dit, maar no sweat no glory in ‘t kwadraat vanavond, chapeau!!!

Altijd ook fan geweest van Mignolet. Ik ben superblij met zijn prestaties. Wat voor keepers hebben wij eigenlijk als België wel niet.

Milan zou mooi zijn. Om dan CDK te zien opgevreten worden door Brandon Mechele.

Voor Milan zal het zelfs moeilijk worden om de laatste 16 te halen. 0 op 6 tegen Chelsea. Niet zomaar gezegd dat ze Salzburg en Zagreb zomaar even opruimen, maar dat zal één van de meer gunstige lotingen zijn. Een resultaat tegen Milan kan zeker. Ik bedoel, in de groep van Club zitten er ploegen die een hoger of gelijkaardig niveau hebben als Milan en ze kunnen ook daar tegen winnen.

CDK zal nog moeten groeien bij Milan. Nu nog niet echt een bepalende speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan