UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lukaku goeie spits en alles wat ge wilt, maar die actie net met Lautaro is weer tekenend voor de reden waarom ik het altijd op mijn heupen krijg.
Foute keuze van een teamgenoot en dan twintig seconden met zijn handen naar zijn voeten aant wijzen ipv door te voetballen en te klagen nà dat de bal uit het spel is. Horendol word ik ervan, snap niet dat zijn trainers dat er niet uitrammen.

Inter heeft hun finale plek in ieder geval niet gestolen.

Jammer voor KDB, die gouden bal zal denk ik sowieso weer aan hem voorbij gaan.
Inter is offensief nochtans toch héél zwak? Wat Dumfries hier al allemaal uitgestoken heeft daar bloeden mijn ogen van. En dan clear 2vs3 2vs4 counters en gewoon de slechts mogelijke passes geven...

City speelt misschien een non-match, wrs minstens deels door Inter, maar Inter heeft hier nog niks laten zien waarvan ik dan denk dat ze het verdienen.

Guardiola maakt zijn eigen ploeg toch zenuwachtig met zijn gedrag, zou het niet?
Hoe staat die man daar nu hyper rond te springen :p

Ok, hij doet dat altijd, maar vandaag vind ik het extra opvallend hoe zenuwachtig hij is

> Inter-speler kopt tegen Lukaku aan
> lol Lukaku staat in de weg

:thinking:
't is brute pech, maar zoals ik hier juist boven schreef durf ik er geld op zetten dat als het omgekeerd zou zijn Big Rom wss druk zou staan gebaren om zijn ongenoegen te tonen 🤷‍♂️ dus ik moest toch even gniffelen.

De volgende kans mag hij voor mij vanop 30m in de kruising draaien ze, tis niet dat ik anti Lukaku ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan