Wilto
Well-known member
Supporter zijn betekent voor mij irrationeel uw team steunen, en irrationeel tegen andere clubs zijn, zeker de gevestigde waarde. Mag het even!?Idd veel beter dat we over 3 jaar geen stadion meer hebben!
Wat een comment…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Supporter zijn betekent voor mij irrationeel uw team steunen, en irrationeel tegen andere clubs zijn, zeker de gevestigde waarde. Mag het even!?Idd veel beter dat we over 3 jaar geen stadion meer hebben!
Wat een comment…
Die twee goals gisteren waren toch echt Meyer zijn fout. Die 1ste sowieso maar die tweede moet hij toch ook beter doen.

Lang kan ook nog natuurlijkGvd das wel een serieuze aderlating. Maar Nusa en Buchanan zijn ook top natuurlijk.
Gohja, als het dit jaar niet gaat lukken, zal het nooit meer lukken denk ik. Staan er nu toch heel goed voor. Zelfs met 0 op 6 kan dat nog. Ik zie het enkel van Leverkusen nog komenWel grappig om te zien hoe het na 2 speeldagen weer gedraaid is in de pers. Het lijkt bijna of de 2de ronde halen niet meer kan mislukken.
Idd, maar een 0 op 6 tegen Atletico kan natuurlijk zomaar, dat zijn geen pannenkoeken hé, dus als die er vol voor gaan dan vrees ik er toch een beetje voor, in alle eerlijkheid zijn die toch echt een maatje te groot voor ons.Gohja, als het dit jaar niet gaat lukken, zal het nooit meer lukken denk ik. Staan er nu toch heel goed voor. Zelfs met 0 op 6 kan dat nog. Ik zie het enkel van Leverkusen nog komen
Voor club zou het rampzalig zijn indien je 0 op 6 pakt dat Leverkusen 6 op 6 zou nemen. Dan moet je plots ginder gaan winnen. Anders zie ik het wel goed komen. Ik denk zelf dat Porto wel eens met 0 punten kan achterblijvenIdd, maar een 0 op 6 tegen Atletico kan natuurlijk zomaar, dat zijn geen pannenkoeken hé, dus als die er vol voor gaan dan vrees ik er toch een beetje voor, in alle eerlijkheid zijn die toch echt een maatje te groot voor ons.
En dan hangt het er natuurlijk vanaf wat er in die 2 matchen tussen Leverkusen en Porto is gebeurd -> 2x een gelijkspel zou handig zijn voor ons
Hope for the best, maar ik reken ons zeker en vast nog niet rijk, zou geen geld durven inzetten op een eindstand in deze poule, letterlijk alles kan nog.
Overwinteren is een minimum maar met deze 6/6 is het toch wel nu of nooit om eens CL te overwinteren, en dan gaan we meer dan 7 punten nodig hebben. Meest logische is 3 punten thuis tegen Porto maar ook die gaan we niet kado krijgen.Alles meer dan 0 op 6 is van goudwaarde want dan moet elke andere ploeg in de poule minstens 8 punten halen opdat Club niet Europees kan overwinteren.
Ik denk dat de hele ploeg wel gemotiveerd zal zijn hoor.Overwinteren is een minimum maar met deze 6/6 is het toch wel nu of nooit om eens CL te overwinteren, en dan gaan we meer dan 7 punten nodig hebben. Meest logische is 3 punten thuis tegen Porto maar ook die gaan we niet kado krijgen.
Vanavond duimen voor gelijkspel tussen Leverkusen en Porto, zou al goed begin zijn.
En hopen bij ons vanavond dat Jutgla super gemotiveerd gaat zijn om tegen een Spaanse ploeg te shinen.
Ja tuurlijk, maar als Spanjaard in het buitenland nu in CL tegen Atletico geeft misschien toch wel net die 10% extra?Ik denk dat de hele ploeg wel gemotiveerd zal zijn hoor.
Hopen dat alles goed valt, Atletico is absolute top.
Lang vind ik een risico want als die zich laat opnaaien. Natuurlijk, omgekeerd kan hij dat ook als hij kopje er bij houdtJa tuurlijk, maar als Spanjaard in het buitenland nu in CL tegen Atletico geeft misschien toch wel net die 10% extra?
Ik hoop dat Hoefkens Lang opstelt want een bal bijhouden gaat wel nodig zijn vanavond, Nusa lijkt me dan een minder slimme keuze?
Hopelijk Mata fit genoeg want Odoi is toch maar risico patient op die RBLang is nog niet fit genoeg om te starten, Buchanan wel.
Dat kan , maar het kan ook averechts werken. Sommige willen dan te veel waardoor het allemaal net niet lukt. Hij moet gewoon doen wat hij de laatste weken doet en dan komt het wel goedJa tuurlijk, maar als Spanjaard in het buitenland nu in CL tegen Atletico geeft misschien toch wel net die 10% extra?
Ik hoop dat Hoefkens Lang opstelt want een bal bijhouden gaat wel nodig zijn vanavond, Nusa lijkt me dan een minder slimme keuze?