UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verklaar eens?

Nu niet dat ik 'm fantastisch vond bij Club hoor, hoefde van mij ook niet langer te blijven tbh, maar ben wel benieuwd wat hij allemaal uitspookt bij Ajax.
Het is gewoon inspiratieloos wat Ajax laat zien. Er zit niks in. Schreuder kan natuurlijk niks eraan doen dat Antony wegging en Oscampos in de plaats kwam, maar Tadic is geen rechtsbuiten. Dan vast blijven houden aan Blind. Die speelt ook het hele seizoen al vrij matig.

Ik zie het gewoon niet in Schreuder. Ondanks alle kritiek bij zijn aanstelling, wou ik hem zeker de kans geven, maar tot nu toe vind ik het maar niks.

Ik weet dat CL niet mag meetellen, maar er kan toch maar 1 persoon dit jaar de gouden schoen winnen hé?

Mignolet :clap::clap:

En deze held
7932d388-f6fd-11e8-abfa-f7bafcd0f5c1_web_scale_0.1139323_0.1139323__.jpg
Zat zelfs niets op de bank!

De Brugse verdediging mag toch wel terug een tikkeltje scherper gaan spelen. Laten toch regelmatig wat te veel ruimte vallen.

Ja mannekes, Jutgla.. Wat een transfer hebben ze daarmee toch gedaan. Het afval van Barca B kan blijkbaar toch shotten.
Was geen afval van Barça B? Heeft daar gewoon heel goed gepresteerd. Zat daar ook maar 1 jaar. Was gewoon te zwak voor de eerste ploeg. Dus logische keuze om te verkopen. Zeker gezien ze toen al het geld goed konden gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan