UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is toch geen aanvallende fout in mijn ogen. Zet zijn voet gewoon neer in de loop, speler van Atlético maait hem gewoon mee erna

Kan ook niet zeggen welk contact eerst was

Zoals het hier iemand zei, zonder de fout van Buchanan, was hij ook onderuit gehaald. Het pas na 10 slomo’s dat je die eerste fout ziet en je moet afvragen of het een clear and obvious error was.
De gele kaart is dan zeker overdreven. 0,0 intentie om fout te maken, hij wil gewoon kappen.

Dit is toch geen aanvallende fout in mijn ogen. Zet zijn voet gewoon neer in de loop, speler van Atlético maait hem gewoon mee erna

Kan ook niet zeggen welk contact eerst was
op de beelden zie je wel dat de voet van Buchanan eerst op de enkel staat en das pas wordt ie omver gemaaid. En jammer genoeg is iedere voet op een enkel nu gewoon fout. Geel is het natuurlijk nooit

Afgezien van de penaltyfase vind ik toch dat Makkelie hier een dramatische wedstrijd fluit hoor. Atlético komt met alle kleine dingetjes weg en omgekeerd wordt er nagenoeg altijd gefloten.

op zich doet de ref toch niet veel verkeerd in de 2de helft?

Heb wel de 1ste helft niet gezien dus mssn zijn er daar nog andere zaken gebeurd, behalve Buchanan geel geven bij die penaltyfase maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan