Général Zantas
Well-known member
Het grote geld verliest vandaag 2x, heerlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondanks die mm offside was PSG toch echt weer zwak? Denk dat ze na 65min de stats lieten zien en die hadden geen enkel schot tussen de palen?
Goh, grote geld. Ik snap wel dat Tottenham het PL geld heeft, maar als er nu één club is die goed gerund wordt zijn zij het wel zeker? Daar wordt niets ingepompt van buitenaf..Het grote geld verliest vandaag 2x, heerlijk.
Los daarvan maakte het me geen ballen uit wie van die twee er doorgaat.Goh, grote geld. Ik snap wel dat Tottenham het PL geld heeft, maar als er nu één club is die goed gerund wordt zijn zij het wel zeker? Daar wordt niets ingepompt van buitenaf..
Daar staat tegenover dat AC Milan eigenlijk al 10 keer failliet had moeten zijnLos daarvan maakte het me geen ballen uit wie van die twee er doorgaat.

Ik vrees eerder op een herhaling van onze match een paar jaar geleden tegen Napoli met een volledige overrompeling en 0-4 of 0-5 als resultaat.Volgens Het Nieuwsblad zou Yaremchuk starten vanavond.
Wel het ideale moment voor die jongen om eindelijk eens een knalprestatie op de mat te leggen.
Dromen mag![]()

Toch behoorlijk schrijnend om Messi op deze manier weer te zien spelen. Het verschil qua inzet met het WK kan haast niet groter zijn.Op die manier ga je weinig kans maken tegen Bayern, die wel haast continue met hun hele ploeg staan te pressen.

Sylla blijkbaar ook geen kans meer voor eens in de basis.Ja maar Mbappe deed ook niet mee vanaf de start.Ondanks die mm offside was PSG toch echt weer zwak? Denk dat ze na 65min de stats lieten zien en die hadden geen enkel schot tussen de palen?