UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probleem is dat de persoon die het uitlokt veel te vaak wegkomt met dit alles.
Express een speler in de boarding duwen is gewoon laag.
Ja dat is natuurlijk ook geel.

Maar dat staat er los van, reageren/revancheren/natrappen/naslaan is een rode kaart punt.
Of ge uitgelokt zijt of niet boeit niet.

En zo zijn we ook weer meer bezig over de ref dan over het spel en we mogen echt wel het mooie doelpunt van Vinicius niet vergeten

Kroos wissel aub. Voegt weinig toe aan het spel en komt zoals gewoonlijk regelmatig te laat in balverlies getuige zijn gele kaart.

Ja dat is natuurlijk ook geel.

Maar dat staat er los van, reageren/revancheren/natrappen/naslaan is een rode kaart punt.
Of ge uitgelokt zijt of niet boeit niet.
Grealish geel voor te reageren en Carvajal geel voor de fout en nog eens geel voor het stukje theater.
Veel te laks die arbiters op dit vlak.

Edit: en ik hoop dat we toch nog gradaties hebben in een duw verkopen of een tegenstander bij de keel grijpen.
En het uitlokken en de komedie is vaak de oorzaak waarom speler a reageert.

Carvajel zijn 2de geel en Grealisch zijn 1ste geel. En dan is dat gewoon correct opgelost
Maar enfin, serieus?
Reageren = rood dus geel is nooit "correct", misschien wel correct in jou voorkeue
Grealish geel voor te reageren en Carvajal geel voor de fout en nog eens geel voor het stukje theater.
Veel te laks die arbiters op dit vlak.
Reageren kan nooit geel zijn hè gasten.
Geen flauw idee waarom jullie dit normaal vinden?

Grealisch had in het begin van de match ook al geel kunnen krijgen toen hij te laat kwam trouwens. En zichzelf kwetste

De ref laat teveel toe en had al vaker geel moeten trekken, langs 2 kanten. Maar geen rood is flagrant fout.

Man dieje Mulder snapt toch echt niets van voetbal :rolleyes:

En al die commentaar op het voetbal van Real: dat is toch hun goed recht. Als ze alles opengooien dan worden ze zoek gespeeld. Ze hebben gewoon gelijk als je de resultaten ziet

Maar enfin, serieus?
Reageren = rood dus geel is nooit "correct", misschien wel correct in jou voorkeue

Grealisch had in het begin van de match ook al geel kunnen krijgen toen hij te laat kwam trouwens. En zichzelf kwetste

De ref laat teveel toe en had al vaker geel moeten trekken, langs 2 kanten. Maar geen rood is flagrant fout.
Ik heb geen voorkeur in deze match. Ik ben 100% neutraal dus voorkeur kan je mij niet van betichten (zie maar mijn vorige post). Ik vind de reactie van Grealish gewoon geen rood waard.

Dat is idd geen rood, verre van zelfs. Het is niet dat hem natrapt of elleboog stoot geeft.

Tikske op de arm van Carvajal.

Ref laat gewoon heel veel door spelen - iets teveel.

Voor de rest vind ik het een teleurstellende match tot nu toe. Real Madrid super cynisch, dat is precies bijna een Mourinho ploeg zoals die staan te spelen.

Flankspelers van ManC krijgen niks klaar (B. Silva, Grealish).

Dat is idd geen rood, verre van zelfs. Het is niet dat hem natrapt of elleboog stoot geeft.

Tikske op de arm van Carvajal.
Dus ge gaat 2 maten hanteren?

Slaan zoals Buchanan is rood
Slaan zoals Grealish is niks

Terwijl de reactie en intentie gewoon hetzelfde is.

Maar enfin, serieus?

Ach kom, doet weinig verkeerd.
Zou je zelf niet reageren als je in bewust in de boarding geduwd wordt?
Kans op een hoofdblessure is echt wel groot.
Die actie van Carvajal is niet normaal en wordt niet bestraft. Dit kan er bij mij echt niet in.

Dus ge gaat 2 maten hanteren?

Slaan zoals Buchanan is rood
Slaan zoals Grealish is niks

Terwijl de reactie en intentie gewoon hetzelfde is.

Maar enfin, die tikt zijne arm aan. Hij heeft hem net niet geaaid, was toch helemaal niet hard.

Mag het? Nee zeker en vast niet maar om daar een kaart voor te geven.

Dit had ook geel mogen zijn voor Rodri.

Ik ben het trouwens gewoon eens met Silence hoor. Uzelf revancheren zou normaal gezien een rode kaart moeten zijn. Hoe hard je uw tegenstander daarmee raakt boeit gewoon niet.

Voor de rest vind ik het een teleurstellende match tot nu toe. Real Madrid super cynisch, dat is precies bijna een Mourinho ploeg zoals die staan te spelen.

Ik kijk zo goed als nooit naar de champions league en dacht dit wordt een topwedstrijd.
Beide ploegen zeggen mij niets.
Maar enkel City is gekomen om te voetballen.
Zeer teleurstellend wat Real maar bracht.
Afwachtend, passief voetbal op dit niveau met zo een ploeg…

Dat vind ik toch wel enorm overdreven.
In de competitie volg ik ze niet, maar in de CL de laatste 2 seizoenen kan ik echt wel genieten van hen.
Wat op de counter ja, maar technisch soms heel indrukwekkend, en eigenlijk gewoon de kwaliteiten in de ploeg optimaal benutten, dat is gewoon tactisch heel slim imo.

(staat los van de vele fouten deze match uiteraard)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan