UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit had ook geel mogen zijn voor Rodri.

Ik ben het trouwens gewoon eens met Silence hoor. Uzelf revancheren zou normaal gezien een rode kaart moeten zijn. Hoe hard je uw tegenstander daarmee raakt boeit gewoon niet.
Als je eerder geen geel geeft aan de Real spelers voor zwaardere fouten dan kan je hier toch echt geen geel voor geven.

Edit: over de rest: je spreekt daar gewoon als real supporter. (En dat is uw goed recht natuurlijk)

Als je eerder geen geel geeft aan de Real spelers voor zwaardere fouten dan kan je hier toch echt geen geel voor geven.

Edit: over de rest: je spreekt daar gewoon als real supporter. (En dat is uw goed recht natuurlijk)
Mee eens hoor, maar dat zou niet mee mogen tellen natuurlijk.

Word toch tijd dat Alvarez en of Mahrez er toch op komen...
Zo komt het niet goed denk ik.

Gundogan na zijn tik ook niet meer gezien.

Match kapot fluiten moet nu ook niet. Enkel die van Carvahal op grealish en zijn reactie was geel. Laat ze voor de rest maar op het randje spelen.

Vind Real nu echt niet laf spelen, ook niet in de eerst helft. City heeft gewoon, zoals ze altijd doen, de bal opgeëist en zolang ze er niets mee deden heeft Real gecontroleerd zonder bal. Heel matig City vandaag, Haaland onbestaande. Dit zijn toch de wedstrijden waarvoor hij gehaald is.. Je zou toch denken dat hij zijn 1 kans nog zal krijgen en dan zal hij ze wel moeten maken.

Er is toch een duidelijk verschil dus beide.

Maar enfin, die tikt zijne arm aan. Hij heeft hem net niet geaaid, was toch helemaal niet hard.

Mag het? Nee zeker en vast niet maar om daar een kaart voor te geven.
Er is toch geen verschil tussen beide.
Het is beide een slaande reactie naar de tegenstrever.
Dat het bij de ene er vol op is en bij de andere niet maakt niet uit hoor.

Wie gaat bepalen wat hard (genoeg) is en wat niet?

Dat vind ik toch wel enorm overdreven.
In de competitie volg ik ze niet, maar in de CL de laatste 2 seizoenen kan ik echt wel genieten van hen.
Wat op de counter ja, maar technisch soms heel indrukwekkend, en eigenlijk gewoon de kwaliteiten in de ploeg optimaal benutten, dat is gewoon tactisch heel slim imo.

(staat los van de vele fouten deze match uiteraard)

2e helft was beter van Real qua spel, maar dat eerste half uur was toch echt niet om aan te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan