UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allerlaatste seconden en dan gaat Nacho of all people het proberen forceren, van zo'n acties kan mijn bloed beginnen te koken. :wallbash:

Dude zet die plaat is af
Die 1e op Camavinga was al zwaar erover en volgens meerdere al richting oranje.
Dan was dit gewoon de 2e hè, op dit niveau moogt/moet ge zo'n dingen doen.
Details bepalen de match en dan is dit wel wedstrijdbepalend

Die 1e op Camavinga was al zwaar erover en volgens meerdere al richting oranje.
Dan was dit gewoon de 2e hè, op dit niveau moogt/moet ge zo'n dingen doen.
Details bepalen de match en dan is dit wel wedstrijdbepalend
Ik heb het niet specifiek op die fase maar 9 van uw 10 posts zijn commentaar op de ref.

Oranje is trouwens geen kaart. Geel & rood.
Hatelijk altijd als er iemand over donkergeel of oranje begint. Heel die zever is begonnen door die zeveraars in extra time.

Soit, gij zijt wsl nen toffe pee ze, maar door al die berichten over fouten te lezen moet er ff uit.

Ik heb het niet specifiek op die fase maar 9 van uw 10 posts zijn commentaar op de ref.

Hatelijk altijd als er iemand over donkergeel of oranje begint. Heel die zever is begonnen door die zeveraars in extra time.

Soit, gij zijt wsl nen toffe pee ze, maar door al die berichten over fouten te lezen moet er ff uit.
Dat noemt een discussie hè 😊

Over de knal van Kevin, of Vini of de safe van Courtois kan je niet discuteren, enkel bewondering voor hebben.

Oranje is zeker geen kaart, maar dat wil wel zeggen dat het zeker en vast geel was.
Geel en geel is rood hè, ook al was die 2e ongelukkig en nie de bedoeling de man onderuit te trappen.

Als volgende week Grealish scoort op aangeven van Bernardo Silva, dan zal je als Real fan hier wel aan denken. Want dat is door een arbitrale (foute) beslissing dat dat nog kan gebeuren. Ook al heeft City waardige vervangers op de bank, je zouden wel kwaliteit en opties verliezen in aanvallend opzicht.

Tis halve finale CL, nie PO2 in de jupkes league hè.

Ik heb trouwens ook genoten van de kaats van Modric, het technisch hoogstandje van Vini,... Maar daar kan je geen 5 posts aan besteden hè 😊

Die handsballen dat Real probeert op te eisen was ook lachwekkend, en dan die schwalbes (Kroos). Eigenlijk is Real ook maar een leep en degoutant ploegske.

Hopelijk maakt City het volgende week af. Ik gun Debruyne deze CL kers op de taart wel voor zijn carriere :woohoo:

Een wedstrijd met 2 gezichten gezien. Tot de 1-0 was City baas, daarna was Real duidelijk de betere ploeg. City komt op een diefje 1-1 en dan kon de wedstrijd alle kanten uit.

Over de ref kan je vanalles zeggen maar uiteindelijk kunnen beide ploegen de match eindigen met een man minder. Blijkbaar was de bal net voor de gelijkmaker buiten geweest maar dat was onmogelijk vast te stellen door de ref of Var. Jammer

Ben nu wel eens benieuwd naar de terugmatch. Eigenlijk 2 keer een goal tegen het spelbeeld, maar wel telkens waanzinnig mooi :love:
Enige wat ik jammer vond/vind aan de tegengoal van City is dat Real bij het begin van de tweede helft écht aan het voetballen was, en erna weer wat terugzakte (uit schrik?)

Was ook wel opmerkelijk hoe onherkenbaar City uit de kleedkamers kwam die tweede helft vond ik, echt absurd dat verschil. Dat is (imo) één van dé grote verschillen met Real en andere ploegen in de CL. Als je die vorig jaar ook zag, dat absoluut geloof in eigen kunnen en het mes tussen de tanden is iets dat weinig ploegen echt hebben vind ik.

Ik denk/hoop dat de terugmatch er één wordt van de spitsen aan beide kanten. Zowel Benzema als Haaland eigenlijk quasi onzichtbaar, mag in de terugmatch wel wat anders zijn.

En als laatste, godnondedju wat een heerlijke speler is die Vinicius :wtf: 6 jaar geleden hartelijk zitten lachen met die transfersom van € 45 miljoen voor een knulletje van ocharme 16 jaar, maar ongelofelijk hoe die jongen speelt.

Over de knal van Kevin, of Vini of de safe van Courtois kan je niet discuteren, enkel bewondering voor hebben.
Al moest die goal van Kevin in theorie afgekeurd worden want de bal was vooraf over de lijn gegaan.
Ik vind wel niet dat de scheids of de VAR in de fout zijn gegaan, .. dit kon men gewoon nooit tijdig opgemerkt hebben.

Maar mmm waar was Haaland? Speelde hij mee?

Laatst bewerkt:
Die handsballen dat Real probeert op te eisen was ook lachwekkend, en dan die schwalbes (Kroos). Eigenlijk is Real ook maar een leep en degoutant ploegske.

Hopelijk maakt City het volgende week af. Ik gun Debruyne deze CL kers op de taart wel voor zijn carriere :woohoo:

Real wel alweer zeer lelijk, die fase met Carvajal aan de boarding allesomvattend.

Indrukwekkende carriere als je zelfs zijn naam nog niet correct kan schrijven :woohoo:

Real wel alweer zeer lelijk, die fase met Carvajal aan de boarding allesomvattend. Wat één debiel.
Behalve die fase met Carvajal die er inderdaad over ging, was het toch al met al een propere match? Scheidsrechter had wel Carvajal geel moeten geven & ik ga ook niet snappen hoe Rodri zonder geel van het veld is gestapt. Voor de rest vond ik het al met al best ok, match ging goed op en neer zonder echt lelijke fouten.

Een wedstrijd met 2 gezichten gezien. Tot de 1-0 was City baas, daarna was Real duidelijk de betere ploeg. City komt op een diefje 1-1 en dan kon de wedstrijd alle kanten uit.

Over de ref kan je vanalles zeggen maar uiteindelijk kunnen beide ploegen de match eindigen met een man minder. Blijkbaar was de bal net voor de gelijkmaker buiten geweest maar dat was onmogelijk vast te stellen door de ref of Var. Jammer
Wie heeft dan wel gezien dat de bal over de lijn was?
En als laatste, godnondedju wat een heerlijke speler is die Vinicius :wtf: 6 jaar geleden hartelijk zitten lachen met die transfersom van € 45 miljoen voor een knulletje van ocharme 16 jaar, maar ongelofelijk hoe die jongen speelt.
Grappige is dat er nog journalisten waren die niet begrepen waarom Hazard voor die jonge op de bank zat 😂

Al moest die goal van Kevin in theorie afgekeurd worden want de bal was vooraf over de lijn gegaan.
Ik vind wel niet dat de scheids of de VAR in de fout zijn gegaan, .. dit kon men gewoon nooit tijdig opgemerkt hebben.

Maar mmm waar was Haaland? Speelde hij mee?
Tuurlijk wel. VAR kan dat gewoon nakijken, maar ik ga daar niet over liggen neuten. Dan vond ik de incompetentie van de scheids langs beide kanten een stuk erger. Camavinga moet daar gewoon niet zo een domme pass geven. Hij speelde weergaloos, maar jammer genoeg maakte hij 1 fout die tot de tegengoal leidde.

Daarnaast zat Haaland gewoon in de zak van Rudiger. En ik heb dat hier nog al gezegd, maar City is gemakkelijker te verdedigen op die manier. Op voorwaarde dat hij goed gedekt wordt natuurlijk. Ik vond City vorig jaar toch een stuk onvoorspelbaar met Jesus als zwervende spits in combinatie met Foden toen.

Upamecano heeft vorige ronde laten zien hoe het niet moet.

Elke f-king topic he :rofl:
Maakt niet uit of het Cercle - Standard, Anderlecht - KV Mechelen, of Real Madrid - Man City is. "Waarom is dat geen geel?", "Allez, das toch penalty zekers!", "ploeg X had al 937 gele kaarten moeten krijgen!".
En dat gaat op voor een hele hoop hier.

En dan zijn er anderen verbaasd dat er nog maar 5 man post in de topics op matchdagen. Er valt gewoon niets interessants meer te lezen. Discussies over de ref tussen een hoop mensen die zelf de regels niet eens deftig kennen, is niet echt interessant.

Tuurlijk wel. VAR kan dat gewoon nakijken, maar ik ga daar niet over liggen neuten. Dan vond ik de incompetentie van de scheids langs beide kanten een stuk erger. Camavinga moet daar gewoon niet zo een domme pass geven. Hij speelde weergaloos, maar jammer genoeg maakte hij 1 fout die tot de tegengoal leidde.

Daarnaast zat Haaland gewoon in de zak van Rudiger. En ik heb dat hier nog al gezegd, maar City is gemakkelijker te verdedigen op die manier. Op voorwaarde dat hij goed gedekt wordt natuurlijk. Ik vond City vorig jaar toch een stuk onvoorspelbaar met Jesus als zwervende spits in combinatie met Foden toen.

Upamecano heeft vorige ronde laten zien hoe het niet moet.
De VAR kan nooit met zekerheid zeggen of die bal over de lijn was of niet. Dus die konden sowieso niet ingrijpen. Dan ga je een soort van doellijntechnologie rondom het veld moeten plaatsen, maar dat is financieel niet te doen.

Behalve die fase met Carvajal die er inderdaad over ging, was het toch al met al een propere match? Scheidsrechter had wel Carvajal geel moeten geven & ik ga ook niet snappen hoe Rodri zonder geel van het veld is gestapt. Voor de rest vond ik het al met al best ok, match ging goed op en neer zonder echt lelijke fouten.
Ik erger me wel kapot aan de manier dat er met scheidsrechters wordt omgegaan. Voor schwalbes en kaarten aannaaien heb ik echt geen begrip, die fase met Carvajal, sjongejonge. Hoe denk je als volwassen man om daar zo theatraal te gaan liggen? Wetende dat er een VAR is, dertig camera's en dat die fase duizend keer wordt herhaald, snap ik toch echt niet. In die hele fase had hij makkelijk 2 keer geel kunnen krijgen, maar in realiteit wandelt hij gewoon zo weg, sjah.

En dan met 5 rond die scheids als wespen hangen om elke bal tegen het lichaam als handsbal te betwisten, toch een enorm teken van zwakte. Opnieuw: Nergens voor nodig.

Ik denk dat ik Vinicius ook twee keer ostentatief teken zien doen heb naar de ref om een kaart te trekken. Moest ik ref zijn, hij had er dan zelf twee gekregen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan