Général Zantas
Well-known member
Je ziet toch direct het verschil als zo'n Camavinga mee op het middenveld staat ipv Kroos/Modric. Veel meer dynamiek.
Feit, maar KdB krijgt nu ook wel veel meer ruimte.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet toch direct het verschil als zo'n Camavinga mee op het middenveld staat ipv Kroos/Modric. Veel meer dynamiek.
2e seizoen van Grealish bij City is toch echt geniaal goed
Ge weet dat de mensen op de bank niet meespelen ehCity wel indrukwekkend vind ik.
City-Inter in de finale zou ook leuk zijn. Dan kan Inter constant ballen op Lukaku pompen en counteren.

Bwha..mag ook wel voor dat geld.2e seizoen van Grealish bij City is toch echt geniaal goed
Ge weet dat de mensen op de bank niet meespelen eh![]()
Volgend seizoen Aster hè !Elke week vraag je jezelf af of Gilles de Bilde & co nog slechter commentaar kunnen geven, en elke week is het antwoord ja.
Ik zou, zeker als Bellingham komt, volgend jaar graag Klopp als trainer zien. Maar die gaat niet weggaan bij Liverpool zeker?Bon nu zullen ze wel niet meer terugkomen
Zelden Real zo pover gezien voor 90 minuten in de champions league. Spelen met 10 (mijne bompa gaat soepeler rond dan Benzema vandaag) en heel vreemde keuzes van Ancelotti vandaag.
Alle hoop op Inter!
Toch niet met een jaar als deze..Ik zou, zeker als Bellingham komt, volgend jaar graag Klopp als trainer zien. Maar die gaat niet weggaan bij Liverpool zeker?
Nope contract tot 2026 nog. Die gaat niet eerder weg.Ik zou, zeker als Bellingham komt, volgend jaar graag Klopp als trainer zien. Maar die gaat niet weggaan bij Liverpool zeker?