UEFA Champions League 2023-2024

Ik ook toch best wel wat. Het is ook dubbel vind ik, kwalificatie is financieel zo'n reuzensprong die je maakt als club maar als je dan in een zware groep en je haalt 0 punten dan is er ook niet veel aan. Ook voor het coëfficiënt zou EL interessanter zijn.
Voorlopig geef ik ons 40% kans om door te gaan.
Niet veel aan? Als je effectief 0 punten haalt kan je dat achteraf mss zeggen.
Maar ik kan je zeggen, CL spelen en meemaken als supporter, veel beter wordt het niet hoor.
(los van prijzen winnen hé)

Maar ik kan je zeggen, CL spelen en meemaken als supporter, veel beter wordt het niet hoor.
Ik ben een voetbalromanticus die de Conference League de mooiste van 3 vindt 😅 Voor de spelers zal die CL ervaring wel super zijn.

In 2016 hebben wij 0/18 gehaald tegen niet eens super ploegen, zo leuk was dat toch niet.

Het beste Antwerp ook, zelfs het huidige is dat voorlopig aan het doen 😜
Goh, ik vraag mij serieus af of Antwerp veel beter kan dan dit? Het is nu niet dat ze vorig seizoen bekend stonden om hun sprankelend voetbal.

Dat zijn toch altijd van die holle stellingen. Het zou kunnen, maar ook niet.
En dat een holle oneliner. We zitten nog altijd op een forum natuurlijk om daarover te discussiëren.

Ik kan aan de avatars al zien wat voor commentaar het gaat zijn, vooral als er iets van blauw/wit of John Dillinger in voorkomt.
Het wordt voorspelbaar, mannekes. 🥱

Nog een dikke 40 minuutjes de 0-0 vasthouden en de miljoenen zijn binnen. ^^ Worden weer leuke avonden om te gaan zien met de boys, ook al weet je dat je geen schijn van kans maakt in de CL. Maar in voetbal kan alles.

Terug
Bovenaan