Het hangt er natuurlijk allemaal van af wat de definitie is van iets te zoeken hebben in de CL. Als je het hebt over consequent overwinteren en elk jaar met opgeheven hoofd vertrekken na de winter dan heeft inderdaad geen enkele Belgische ploeg iets te zoeken in de CL.
Als je het hebt over weerwerk bieden en meestrijden voor de derde plaats en de tweede plaats met ondertussen een paar mooie overwinningen vanuit een underdogpositie dan hebben er toch al wel Belgische ploegen bewezen dat ze CL-waardig zijn. Niet elke ploeg die meedoet kan natuurlijk een titelkandidaat zijn.
Het komt gewoon inderdaad echt te vroeg voor dit Antwerp. Ik hoop van harte dat ze nog opveren, maar hun campagne tot hiertoe is toch echt wel van het zwakste dat ik persoonlijk heb gezien in de afgelopen jaren. Dat je verliest van die ploegen (behalve dan mogelijk Shaktar) is te verwachten, maar de billen gaan toch wel heel makkelijk bloot vind ik. Belgische ploegen breken bijna nooit potten in de CL, maar zo ten onder gaan is ook wel niet de norm vind ik.
Nu goed, de campagne is nog niet gedaan natuurlijk. Wie weet wat er nog kan als de druk wat van de ketel is.