Willy_Sommers_fan_account
Active member
Ook uitstekende match gefloten door de scheids. Mag ook gezegd worden. Topmatch op elk vlak
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt ja. Hij heeft wellicht Proto aangeraden om naar Turkije te gaanHet valt me nu binnen dat die analist naast Proto Johan Walem is, niet?

Het valt me nu binnen dat die analist naast Proto Johan Walem is, niet?
"Een speler van Bayern in de buurt."Blijkbaar is er onlangs iets gelijkaardigs gebeurd in Genk-Union, maar dat heb ik dan gemist. In ieder geval, toch normaal dat je hier geen penalty voor fluit? Mocht er nu een speler van Bayern in de buurt geweest zijn die de bal had kunnen veroveren, dan kan je inderdaad niet anders dan fluiten. Maar in deze situatie is er geen enkel gevaar en gaat het duidelijk om een misverstand. Je kan de speler er eens op wijzen, maar het zou toch belachelijk zijn om hiervoor de bal op de stip te leggen.
Beide fases werden goed gefloten, als je het mij vraagt.
Ik bedoel dan ook niet per se in die fase, maar goed. Wat zou jij een grotesk slechte ref zijn man. Een beetje logisch verstand en interpretatie is onontbeerlijk voor een goede scheidsrechter."Een speler van Bayern in de buurt."
Spelers van de tegenpartij mogen bij zulke fases niet in de 16 meter staan dus staan..
Het spel is herstart met die doeltrap. Als je dan de bal opneemt is het hands hè, vrij simpel
Dit is volgens de regels altijd strafschop. Geen idee hoe je hier anders kan als je louter het reglement volgt. Maar ik snap dat de ref naar de geest van het spel hier geen penalty geeft.
Er zijn 2 ploegen hé. De "benadeelde" ploeg heeft niets aan de geest van het spel of logisch verstandIk bedoel dan ook niet per se in die fase, maar goed. Wat zou jij een grotesk slechte ref zijn man. Een beetje logisch verstand en interpretatie is onontbeerlijk voor een goede scheidsrechter.

Nochtans kan je als ref interpreteren dat ze de doeltrap wouden laten geven door de verdediger en niet door de doelman dus geen hands?Er zijn 2 ploegen hé. De "benadeelde" ploeg heeft niets aan de geest van het spel of logisch verstand
Je mag ook van die spelers wat logisch verstand verwachten dan en in deze fase/regel is er heel weinig te interpreteren
De bal ligt op de correcte plaats, de doelman wacht tot de ref fluit (als je met geluid bekijkt) en speelt dan de stilliggende balNochtans kan je als ref interpreteren dat ze de doeltrap wouden laten geven door de verdediger en niet door de doelman dus geen hands?
Ik kan het nu niet terugkijken, maar bij een doeltrap hoeft de speler niet te wachten op een fluitsignaal. Tenzij de scheidsrechter dat aangeeft zoals bij een vrije trap rond het strafschopgebied, maar het zou mij toch verwonderen dat hij dat bij een doeltrap doet.De bal ligt op de correcte plaats, de doelman wacht tot de ref fluit (als je met geluid bekijkt) en speelt dan de stilliggende bal
Dan ben je terug aan het shotten hé
Het zou absoluut lullig zijn
• de bal die stilligt wordt getrapt door een speler van de verdedigende ploeg op
een willekeurige plaats binnen het doelgebied
• de bal is in het spel wanneer deze geraakt wordt en duidelijk beweegt
• de tegenspelers blijven buiten het strafschopgebied totdat de bal in het spel is