UEFA Champions League 2023-2024

PSG heeft toch ook wel pech hoor. 4x tegen het doelkader en in de heenwedstrijd ook 2x blijkbaar.
Klopt, is niet te snappen dat ze hier op nul goals staan over de twee matchen, maar toch.. Enrique is er wel in geslaagd om er een ploeg van te maken moet ik zeggen, als ze willen spelen gaat het wel goed op en neer met veel leuke spelers. Je zou er nog fan van worden zo :p

Ja man Dortmund. Ik ben Liverpool supporter maar van die overgebleven ploegen gun je het die club toch zo hard.

Leuk dat Dortmund voor de verrassing zorgt, maar bon, naar mijn mening zitten de favorieten al sinds de kwartfinales in de andere kolom. (dat waren Bayern, ManC, Real en Arsenal)

Zou zot zijn als we nog eens Bayern - Dortmund krijgen in de finale (zoals in 2013 dus). Zeker wanneer Leverkusen kampioen is geworden :biglaugh:

Vitinha wat een baas. Maar Dortmund, cool cool cool.🤩🤩

Dat is idd een geweldige speler.

Liever geen all Duitse finale.

Dortmund misschien wel een vogel voor de kat in de finale inderdaad dus zo leuk lijkt dit niet met het oog op de finale. Al mogen ze van mij zeker winnen, maar echt verdiend was dit niet, dus kans lijkt niet zo groot.

Terug
Bovenaan