Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had liefst tegen de winnaar van Copenhagen/Sparta Praag gespeeld, lijken me de zwakste te zijn. Wel content dat we Galatasaray niet hebben geloot.Zijn toch de gemakkelijkste tegenstanders die men had kunnen treffen. Young Boys, Galatasaray of Copenhagen zijn toch ietsje sterker.

Rangers heeft precies minder moeite met Servette. Dessers ook gescoord.
2-1 valt goed mee.Rangers heeft precies minder moeite met Servette. Dessers ook gescoord.
Niet echt. Zo goed is Dessers ook niet. De fout die we maken is dat we iedereen vergelijken met Onuachu en dat is onze beste spits uit de clubgeschiedenis.Ik vraag mij af of de Genkies niet liever Dessers in de spits zien dan die Tolu.
Beter dan Origi, Oulare, Strupar, Dagano en Sonck?Niet echt. Zo goed is Dessers ook niet. De fout die we maken is dat we iedereen vergelijken met Onuachu en dat is onze beste spits uit de clubgeschiedenis.
Origi was geen spits. En qua stats is hij veel beter dan Oulare, Strupar, Dagano en Sonck.Beter dan Origi, Oulare, Strupar, Dagano en Sonck?
Onuachu : 0,69 goals / matchOrigi was geen spits. En qua stats is hij veel beter dan Oulare, Strupar, Dagano en Sonck.