UEFA Champions League 2023-2024

Dat staat daar toch niet? Daar staat dat de Saudi's willen meedoen en een voorstel KUNNEN sturen om een Saudische wildcard te laten meedoen vanaf volgend seizoen. Er is geen enkele vermelding van hoe de UEFA daar tegenover staat. Saudi's hebben blijkbaar zelfs nog geen enkele toenadering gezocht. Het is dus gewoon puur een gerucht, een roddel.

En het zou te gek voor woorden zijn dat zo'n club mag meedoen gewoon omdat het wat voetballers van voornamelijk B-garnituur aangetrokken heeft.
Ik zie dit persoonlijk weinig kans van slagen hebben. Maar bon, we zien wel.
Ik citeer de headline van r/soccer maar, die Calcio e Finanza citeren.

op mijn Italiaans zit helaas nogal wat roest

Op zich merk ik weinig verschil met een Maccabi Haifa dat meedoet aan een Europese competitie en een Saudische ploeg... D'accord, het ligt nog verder van Europa maar het is geografisch gezien even Europees dan Israel he.

Op zich merk ik weinig verschil met een Maccabi Haifa dat meedoet aan een Europese competitie en een Saudische ploeg... D'accord, het ligt nog verder van Europa maar het is geografisch gezien even Europees dan Israel he.
Jawel he. Maccabi is wegens politieke redenen, terwijl het bij de SA alleen om geld te doen is (en het verbloemen van hun gebrek aan mensenrechten natuurlijk).

Jawel he. Maccabi is wegens politieke redenen, terwijl het bij de SA alleen om geld te doen is (en het verbloemen van hun gebrek aan mensenrechten natuurlijk).
Maar geografisch gezien hebben beiden even veel met Europa te maken, namelijk juist niks.
En als we de mensenrechten erbij gaan halen kunnen we Israel ook beter thuis laten me dunkt.

Maar geografisch gezien hebben beiden even veel met Europa te maken, namelijk juist niks.
En als we de mensenrechten erbij gaan halen kunnen we Israel ook beter thuis laten me dunkt.
Uiteraard, maar het gaat verder dan geografische redenen. Net zoals Israël ook meedoet aan het EK.

Israël is zeker niet heilig op gebied van mensenrechten, helemaal mee eens, maar ik bedoel dat SA sport wilt gebruiken om hun imago op te kuisen. Dat is bij Israël niet het geval.

Toch raar dat de VAR zo'n goedkope penalty fluit maar dan geen aandacht besteedt aan de speler die in de rebound scoort en al in de 16 meter staat bij het nemen van de penalty.

Had toch liever Dinamo gehad na het zien van deze twee matchen.

Toch mooi om te zien wat voor gevoel die hymne geeft aan die spelers die nog niet rotverwend zijn door het kampioenenbal.

Classic Antwerp geluk, spits die hen aan het kapotmaken is met een spierblessure eraf, dus vlg week er naar alle waarschijnlijkheid niet bij.

Nu, geluk is hun wel gegund, alleen Europees. In België niet :p

En op voorhand waren Aster en Degryse zo aan het lachen met AEK...Bataille toch maar een kotszakske geven na constant tuureluut te worden gedraaid. Toch een stevig ploegske...

Denk dat Vines en Muja erin komen? Teveel tweede ballen die verloren gaan en Bataille op links heeft het erg moeilijk.

En op voorhand waren Aster en Degryse zo aan het lachen met AEK...Bataille toch maar een kotszakske geven na constant tuureluut te worden gedraaid. Toch een stevig ploegske...
Was me na AEK - Dinamo al duidelijk dat dit een zeer moeilijke opdracht ging worden. Zeer energieke ploeg die hoog druk zet. Mogen blij zijn met de 1-0.

Terug
Bovenaan