UEFA Champions League 2023-2024

Vrij zeker dat ze hier er maar geel voor geven en Frank het zo verklaart:

Intentie om de bal te spelen, studs over de grond, niet boven de enkel

Kunnen ze daar nu echt aan de overkant aan die oude tribune geen stelling plaatsen met daar de camera op? Dat is nu toch echt geen zicht meer hé, in België zijn we het nu wel al gewoon en kennen we nog enigszins de historische waarde en charme van die tribune, maar in Europa gaan ze toch echt serieus lachen me dunkt.

Met deze beperkte kern gaat t pijn doen dit seizoen. Groot strijdershart maar fysiek uiteindelijk ten onder in alle competities vrees ik.

Dien idioot die daar gaat tacklen in de 16 bij een 1-0 achterstand met nog een terugmatch voor de boeg zou ik er ook gewoon afhalen.

Niet elk contact is penalty natuurlijk, als je daarna in 2 keer gaat liggen in plaats van direct ga je ook niet snel een tussenkomst krijgen.

Kunnen ze daar nu echt aan de overkant aan die oude tribune geen stelling plaatsen met daar de camera op? Dat is nu toch echt geen zicht meer hé, in België zijn we het nu wel al gewoon en kennen we nog enigszins de historische waarde en charme van die tribune, maar in Europa gaan ze toch echt serieus lachen me dunkt.
Ja dat dacht ik ook daarstraks. Zal vermoedelijk te maken hebben dat in die tribune niks van kabels ofzo zal liggen denk ik

Terug
Bovenaan