UEFA Champions League 2023-2024

Ja maar enkel als ze zich over een zwaar verlies mentaal kunnen zetten.
Nu Anderlecht en Brugge hebben ook goede campagnes gehad waar ze een zware nederlaag hadden geleden
Ik denk nu niet dat een zware nederlaag op Barcelona veel invloed gaat hebben op het mentale eerlijk gezegd.

Stel dat je nu 5-0 verliest in Porto of Shakhtar oké, maar ik veronderstel dat ze met dit scenario wel rekening hebben gehouden.

Antwerp is zo slecht nog niet, dit was gewoon een klasse verschil

Met wat geluk is Barca geplaatst en komen ze met hun B elftal naar hier. En voor de coëfficiënt maakte het niet uit of je verliest met 1-0 of 7-0
Ik snap zo'n mentaliteit eigenlijk niet. Marc en Aster ook al "ah maar misschien zijn ze tegen de laatste match geplaatst". Mannekes lief, de eerste CL campagne van Antwerp is nog maar 45 minuten bezig en er wordt al gehoopt dat de tegenstander tegen de laatste match al geplaatst is.

Uiteraard moeten we als Belgische ploegen gewoon realistisch blijven. Maar tegen zo'n gezever kan ik dus echt niet.

Ik snap zo'n mentaliteit eigenlijk niet. Marc en Aster ook al "ah maar misschien zijn ze tegen de laatste match geplaatst". Mannekes lief, de eerste CL campagne van Antwerp is nog maar 45 minuten bezig en er wordt al gehoopt dat de tegenstander tegen de laatste match al geplaatst is.

Uiteraard moeten we als Belgische ploegen gewoon realistisch blijven. Maar tegen zo'n gezever kan ik dus echt niet.
Heeft toch niks met gezever te maken? Wij hebben geen clubs die jaar in jaar uit door de groepsfase freewheelen, dus dan moet je gewoon kijken waar en wanneer je punten kan pakken. En dan is inderdaad thuis tegen Barcelona op de laatste speeldag een eventuele optie als die met hun B-ploeg komen.

Heeft toch niks met gezever te maken? Wij hebben geen clubs die jaar in jaar uit door de groepsfase freewheelen, dus dan moet je gewoon kijken waar en wanneer je punten kan pakken. En dan is inderdaad thuis tegen Barcelona op de laatste speeldag een eventuele optie als die met hun B-ploeg komen.
Op dat vlak vrees ik dat de voetballiefhebber in mij het vaak wint van de voetbalrealist.

Terug
Bovenaan