UEFA Champions League 2023-2024

Wat een pijnlijke avond gisteren.
Die zagen we bij de rust écht niet aankomen.
Achja, leerschool voor onze jongens zeker.

Die flater van Balikwisha of hoe em noemt vind ik nog erger. Wegdraaien en dan nog zo onnozel zijn been richting bal zetten.

Ik dacht dat zo'n zaken enkel gebeurden in café voetbal :unsure:

Hoezo onverderdiend? Als je zo slecht verdedigt én je sjot een penalty naast de goal dan verdien je het toch gewoon om te verliezen

Zeg wat je wilt en er mogen nog zoveel mensen liken, maar dit was gewoon onverdiend verloren. Een gelijkspel, daar had ik nog mee kunnen leven na de ongelukkige boksballen van Butez en het geklungel van Balikwisha, maar je had die match gewoon niet kunnen verliezen. Zeker omdat die 3e goal geen goal mocht zijn, en het nu al de 3e penalty op rij is die gemist wordt.

Maar bon, slava Ukraini zeker?

Onverdiend zou ik het nu ook niet direct noemen.
Gewoon ontstellend zwak gespeeld en begonnen aan de 2de helft.
Teveel foutjes die op dit niveau nu eenmaal genadeloos worden afgestraft.
3 goals op 28 minuten....

Overmars deed inderdaad de transfers, al zal dat ook in samenspraak zijn met Ten Hag. Ook bij Ajax had Ten Hag zijn bekenden gehaald (Klaiber en Labyad bijvoorbeeld). Die waren ook niet succesvol. Maar het spel van Ten Hag past gewoon beter bij Ajax. Ik heb United nooit een goede keuze gevonden voor hem. Voor geen enkele trainer eigenlijk :unsure: .
United hun kern is gewoon te slap en ongebalanceerd. EtH zijn spel kan je nooit brengen zonder minstens een degelijke basis over de hele lijn. Maar waar je in de Eredivisie succes kan boeken met middelmatige verdedigers die zich smijten ga je in de PL gewoon verkracht worden uit elke hoek. Je ploeg moet op elke positie gewoon betrouwbaar zijn en dan kan je aan fantasietjes beginnen. Maar als je geld weggooit aan spelers uit je verleden die het niet waard zijn... United hun onderhandelaars worden ook gewoon uitgekleed en uitgeleefd ter plekke door iedereen in de kamer heb ik de indruk. Wat laten die zich ongelooflijk aftroeven door alles en iedereen.

Te slap inkomen bij de grote transferdoelen en vervolgens te hopeloos geld gooien voor spelers waar niemand echt op zat te wachten.

Als je als sportief directeur een email krijgt van United om te informeren voor een speler dan ga je meteen met een stramme kabouter in je broek online kijken welke nieuwe jacht je gaat kopen. Dubbel van de prijs is haast logisch dan.

Laatst bewerkt:
Absoluut, hier ook. Lijkt de stap hogerop momenteel moeiteloos verteerd te hebben, ik moet zeggen dat ik het er niet echt in zag. Te veel flitsen, te weinig rendement. Maar toch al 2 goals en een assist achter zijn naam nu, hopelijk kan hij dat doortrekken.

En alstublieft, laat die jongen eens van zijn blessures verlost zijn!
Blijkbaar zou Doku tijdens zijn laatste blessure bij Rennes ook meer gefocust hebben op het werken aan zijn gestel (en dus blessurepreventie naar de toekomst toe) i.p.v. enkel aan het herstel van zijn toenmalige blessure. Dat lijkt hem nu wel windeieren te leggen.

Wat een onverdiend verloren match gisteren.
Butez die twee keer de bal wegslaat en die toevallig los op het hoofd/voor het been van één of andere Oekraïner komt. En een derde goal die blijkbaar geen goal mocht zijn.
En dan Tobi die een penalty nog mist.

Hoezo onverderdiend? Als je zo slecht verdedigt én je sjot een penalty naast de goal dan verdien je het toch gewoon om te verliezen
Dat maakt in deze niet uit he @Spooky. Die fout op Wijndal moet altijd gefloten worden, je kan op die plaats in verdedigend opzicht als scheids nooit balvoordeel geven. De VAR had dat altijd als fout moeten aanzien en terugfluiten.

Dat voor de rest Antwerp vooral zichzelf in de voet heeft geschoten, daar ben ik akkoord mee.

Onverdiend zou ik het nu ook niet direct noemen.
Gewoon ontstellend zwak gespeeld en begonnen aan de 2de helft.
Teveel foutjes die op dit niveau nu eenmaal genadeloos worden afgestraft.
3 goals op 28 minuten....
Dit. Volledig aan onszelf te danken. Op een kinderlijke manier de overwinning afgegeven.

Zeg wat je wilt en er mogen nog zoveel mensen liken, maar dit was gewoon onverdiend verloren. Een gelijkspel, daar had ik nog mee kunnen leven na de ongelukkige boksballen van Butez en het geklungel van Balikwisha, maar je had die match gewoon niet kunnen verliezen. Zeker omdat die 3e goal geen goal mocht zijn, en het nu al de 3e penalty op rij is die gemist wordt.

Maar bon, slava Ukraini zeker?
Onverdiend verloren? Alé jong, dit was textbook het zelf weggeven. Antwerp was zo hard nergens in die tweede helft dat op den duur niemand nog verbaasd had geweest moest de match op 2-5 geëindigd zijn.

Shaktar was gewoon erg goed de 2e helft. Veel balbezit, knappe aanvallen... Vlak voor de gelijkmaker zelfs gewoon minutenlang ononderbroken balbezit voor Shaktar... Gewoon een verdiende overwinning.

Balbezit van Butez betekent een nieuwe fase, dus kan niet teruggefloten worden voor die fout.

En de penalty die ze dan nog krijgen is geeneens penalty want komt van zn eigen lichaam.

Soit. Zelf weggegeven.

Balbezit van Butez betekent een nieuwe fase, dus kan niet teruggefloten worden voor die fout.
Allez, toch totaal niet? Die bal komt daar maar bij de keeper door nét daarvoor die fout. Toch altijd nog dezelfde fase.

Nogmaals, dat Antwerp hier die match weggeeft hebben ze wel aan zichzelf te danken.

Stel dat de keeper hem opraapt en uitgooit in de voeten van ene van Shaktar en die maakt de 2-3. Moet die volgens u dan ook teruggefloten worden?

Is gewoon exact hetzelfde. Butez komt in balbezit maar geeft de bal weg waardoor ze bij Shaktar kunnen afwerken.

Stel dat de keeper hem opraapt en uitgooit in de voeten van ene van Shaktar en die maakt de 2-3. Moet die volgens u dan ook teruggefloten worden?

Is gewoon exact hetzelfde. Butez komt in balbezit maar geeft de bal weg waardoor ze bij Shaktar kunnen afwerken.
Maar da's toch totaal iets anders?
Door die fase is er druk op de verdediging, waardoor er nooit sprake kan zijn van balvoordeel, door die druk gebeurt die fout van Butez, met andere woorden, hoort bij die fase en dus moet dat doelpunt afgekeurd worden.

Ik zou wel nog eens één keer willen klagen hoe weinig Champions League voetbal op tv te zien was, ondanks Play Sports. Letterlijk enkel de pot van Antwerp. Dat is toch dieptriest?

Goed, nu zwijg ik. :unsure:

Ik zou wel nog eens één keer willen klagen hoe weinig Champions League voetbal op tv te zien was, ondanks Play Sports. Letterlijk enkel de pot van Antwerp. Dat is toch dieptriest?

Goed, nu zwijg ik. :unsure:
Kijk gewoon op club rtl? Moet je wel mirallas en proto als analisten verdragen, maar op zich ist wel gratis

Terug
Bovenaan