UEFA Champions League 2023-2024

Kijk gewoon op club rtl? Moet je wel mirallas en proto als analisten verdragen, maar op zich ist wel gratis
Doorgaans dezelfde match vrees ik. Niet al te lang geleden had je een zender of 3-4 waar je bij terecht kon. Bij de Nederlanders of de Duitsers enzo.

Hoeveel tijd hebben zo'n trainers om andere spelers "in depth" te bekijken? Die is elke dag full time met zijn ploeg bezig en 2 a 3 x per week aan het reizen. Daarom dat zoveel coaches altijd in dezelfde, gekende vijver vissen.
Goede vraag inderdaad, vandaar deels de vraag ook van mijn kant.

Maar neem nu zo'n Mason Mount: Ik veronderstel wel dat Ten Hag wel weet wat voor een speler dat is. En dat is toch serieus een aankoop die ik (en vele anderen) niet echt begrijp gezien de aanwezigheid van Bruno Fernandes. Je kan moeilijk met beide spelen want ze zijn beiden op hun best als enige aanvallende middenvelder vlak achter de spits. Met dat geld waren er toch andere dingen mogelijk denk ik dan.

Dan vraag ik mij toch serieus af waarom je zo'n speler haalt?

Op RTL gisteren Arsenal.

Vanaf welke fase in de champions league gan ze op tv beginnen uitzenden? KWartfinales? of gewoon niet? Want anders toch aant twijfelen om abo te nemen.

Engelse competitie en Champions League is het enigste wat me interesseert :unsure: (play sports heb ik)

Da vind ik wel raar... Ik dacht dat het was omdat ze maar 1 match per week rechten hadden, maar niet dus?

Gimenez ook alweer 2 potten in de CL match tegen Lazio vanavond. Die gaat Feyenoord een hoop geld opleveren. Voor hun te hopen dat hij in de winterstop nog niet weg is. Voor mij mag het wel :unsure: .

Gimenez ook alweer 2 potten in de CL match tegen Lazio vanavond. Die gaat Feyenoord een hoop geld opleveren. Voor hun te hopen dat hij in de winterstop nog niet weg is. Voor mij mag het wel :unsure: .
Waarom? Ik denk nu niet dat Feyenoord zich dit seizoen nog gaat mengen in de degradatiestrijd. :oi22:

Terug
Bovenaan