UEFA Champions League 2023-2024

Dat onnozel zwijgvingertje van Garnacho bij de 2-3, wat een kutmentaliteit toch en het is niet de enige bij United die dat heeft. Da's toch net aan de manager om daar korte metten mee te maken?

Die rode kaart, ja, ik vind het een moeilijke beslissing, hij staat vol op de enkel, studs vooruit, dus voor mij kan je ze wel geven.

Dat onnozel zwijgvingertje van Garnacho bij de 2-3, wat een kutmentaliteit toch en het is niet de enige bij United die dat heeft. Da's toch net aan de manager om daar korte metten mee te maken?

Die rode kaart, ja, ik vind het een moeilijke beslissing, hij staat vol op de enkel, studs vooruit, dus voor mij kan je ze wel geven.
Ja maar volledig per ongeluk. Het was uiteindelijk een doodnormale voetbalactie. Zeker als je die op volle snelheid ziet gebeuren. Het resultaat is ongelukkig, maar de beweging was onschuldig.

Wat een implosie trouwens. Jezus.

Ja maar volledig per ongeluk. Het was uiteindelijk een doodnormale voetbalactie. Zeker als je die op volle snelheid ziet gebeuren. Het resultaat is ongelukkig, maar de beweging was onschuldig.

Wat een implosie trouwens. Jezus.
Was idd toch wel duidelijk een ongeluk of Rashford kan dat goed verdoezelen. Ik sluit mij wel aan bij @exCite, ik snap de kaart wel maar ik vind dat wel een moeilijk geval.

Wat ik bv een veel duidelijkere rode kaart was, was die fout op Bakayoko in PSV-Lens... stud vooruit en been van de grond. Was insta-rood waard... uiteindelijk VAR nodig voor geel:confused:

Met de nieuwe overeenkomst kan VTM 2 vanaf 2024 niet alleen de wedstrijden op woensdag en de matchen van Belgische clubs op dinsdag uitzenden. In de komende drie jaar kunnen voetbalfans bij VTM 2 de beste wedstrijd met een Belgische club vanop de eerste rij beleven en kan de zender op alle andere speeldagen kiezen welke topper ze naar de Vlaamse huiskamers brengt.

En hoe komt het dat ze in één zin over Champions League & donderdagmatchen hebben?
Vallen er volgend seizoen CL matchen op donderdag dan ofwat?

En hoe komt het dat ze in één zin over Champions League & donderdagmatchen hebben?
Vallen er volgend seizoen CL matchen op donderdag dan ofwat?
om het vooral niet te ingewikkeld te maken :sarcastic:

How will the calendar look for the new format of the three competitions?

The Champions League and Europa League matches will be played between September and January, while the Europa Conference League matches will be played between September and December. Each of the three UEFA club competitions will have one exclusive matchweek, with the other two competitions not being scheduled in this week.

In standard weeks, Champions League matches will be played on Tuesdays and Wednesdays, while Europa League and Europa Conference League matches will be contested on Thursdays. In the Champions League exclusive week, Champions League matches will be played on Tuesday, Wednesday and Thursday. In the Europa League exclusive week, Europa League matches will be held on Wednesday and Thursday. In the Europa Conference League exclusive week, Europa Conference League matches will take place on Thursday.

For the last matchday of each of the competitions' league phases, all games will be played simultaneously.

Jongens jongens jongens toch. Ge moet echt al ne kalender hebben om uw ploeg te volgen. "Exclusive Weeks" in het leven roepen, om zoveel mogelijk CL matchen live op de buis te krijgen alweer.

Als Antwerp geen punt gaat halen deze campagne, gaan ze Anderlecht van de troon stoten als slechtste Belgische ploeg in de CL.

Terug
Bovenaan